čtvrtek 19. listopadu 2015

Novinky v DM drogerii a mé nákupy :-))



AHOJ, AHOJ,


 Jak se blížil můj svátek, tak můj muž nevěděl, co mi má pořídit a řekl, že mi koupí něco v DMku :-)) už to také zná. Jinak on mě moc v mém blogu podporuje a je rád, že mám koníčka. :-)


Díky zpravodaji, který mi chodí do mailu, tak jsem zjistila, že Balea udělala micelární vodu.



Jedná se o tuto krásnou micelární vodu, která maličko připomíná tvarem růžovou Biodermu. Jde o produkt bez parfemace a bez obsahu alkoholu. Stojí 99Kč.


Najdete ji v novinkách.


Jde o micelární vodu pro citlivou pleť o objemu 400ml. Inu ozkoušíme a uvidíme.


Novinky v Dmku na Vás koukají defakto všude.


Nové limitované edice frozen.


Sůl do koupele.



No konečně jsem ulovila poslední kousek z limitované edice frozen.


Je jím sprchový gel.


Jedná se tedy o sprchový gel Cool Blossom s vůní květů pomeranče a červeného pomeranče.



A také podzimní limitkou je tento krém na chodidla.


Jde o zahřívací krém na nohy s mandlovým olejem a bambuckým máslem. Bude jistě hutný a výživný.


Lak na vlasy jsem tak, jako tak potřebovala pro jsem si tento vybrala.


Jde o silnou fixaci, kterou já nyní potřebuji. Potřebuji zafixovat moje vlnící se a dorůstající vlasy.


Mezi novinkami jsem si všimla i koupelových bomb.


Nebo nových tělových sad.


Tato vypadá velmi zdařile.


I řada Luxury má svoji sadu.


Jelikož mi dochází koupelová sůl a nyní di vanu budu dopřávat častěji, jako třeba včera, tak jsem se poohlédla po zajímavé soli do koupele.


Nejvíce mě zaujala tato kokosová s příměsí černého rybízu.


U kasy jsou různé miniaturky, mě se líbila tato limetková.


Myslím, že jsem tento limetkový sprchový gel měla v plném balení a byl velice svěží.


Také jsem okoukla novinky v dekorativní kosmetice a nemohla jsem neminout tuto novou Nude paletku od značky Loreal.


Bohužel tester tam nebyl.


Moc se mi líbí nová edice líčidel od Alverde.


Stíny a olej na rty vypadají lákavě.
Navíc jsem vyzkoušela pigmentaci a swach nevypadal vůbec zle.


Na doporučení jsem si pořídila i tento matující pudr.


Samozřejmě v nejsvětlejším odstínu.


Jak jsem již psala, ke všemu mě inspiroval tento journal :-))


No a jako další dárek si pro mě manžel přichystal tyto vínové krásné šatky.


Jen tak tak se do nich vejdu.

Už se těším až půjdeme někam na koncert či do divadla a vyvenčím je.

Možná ani do práce či na důležitou pracovní schůzku se budou hodit.

Co na ně říkáte??




Tak to byly moje nákupy a také představení novinek.

Přeji Vám krásný a pohodový den.

papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#recenze Orientální vůně - 100 ml - 1 ks - 795 Kč

AHOJ HOLKY,   moc vás vítám u dnešní recenze, kterou jsem se rozhodla sepsat na základě včerejšího, tak trochu potvrzujícího komplimentu, na...