čtvrtek 26. listopadu 2015

Mám super novou tvářenku z drogérie :-))

 

AHOJ, AHOJ,

 
 Vítám Vás u nového článku, ve kterém se pověnujeme super tvářence, kterou jsem zakoupila v drogerii Rossman.

 
Jedná se o tvářenku značky catrice v odstínu Defining Blush 080.

 
Má krásnou studenou barvičku a maličko mi připomíná tvářenku od Benefitu Rock.

 
Líbí se mi balení, gramáž a i textura.



Pigmentace také parádní.
 

 
Sice tady to vypadá, že hrudkovatí, ale swatch prsty je jiný než klasické nanášení štětcem. Obecně mi přijde, že tato tvářenka patří do kategorie méně prašivějších.

 
Jsem prostě z této studené tvářenky naprosto nadšená. A jsem moc ráda, že jsem si ji pořídila.

 
No a co říkáte Vy na tvářenky od této značky?
Jaké tony či podtóny máte rádi Vy:
 
Krásný a pohodový den Vám přeji.
 
 
papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

Je mi ČTYŘICET

  AHOJ HOLKY, v prvé řadě přeji hezké VELIKONOČNÍ PONDĚLÍ.  na blogu jsem našla článek s názvem "je mi pětatřicet", tak jsem se ne...