středa 25. listopadu 2015

Dovolená část druhá

 

AHOJ, AHOJ,

 
 Vítám Vás u druhé části naší dovolené v Egyptě.
 
Snažila jsem se Vám toho co nejvíce zdokumentovat, ale v podstatě, jsme dělali pořád to stejné, jelikož jsme dovolenou pojali opravdu ryze odpočinkovou.



 
Naše terasa zezdola.

 
Jídelna v prvním patře, kam jsme chodili na snídaně, na večeře, ale občas i na obědy.






 
Jídla bylo dostatek, ale mohlo by být rozmanitější.





Pohled na další hotel přes ulici, který patřil k našemu rezortu.





V recepci a na terase byla wifi.



Převážně jsme leželi na lehátkách u bazénu, ale také jsme si zašli na pláž, kde byly všude slunečníky, což bylo fajn.







 
Krásné rozkvetlé keře.





Klasická výzdoba z ručníků - kdo nezná?? :-))



 
Společné foto s pány, kteří zodpovídali za úklid.


 
Toto bylo opravdu moc krásné.




Do moře se šlo velice snadno po schůdkách a samotné moře bylo krásné, čisté, občas maličko studené. Ale my jsme rozmazlení z bazénu od rodičů.






Pohled z pláže. 







Musím říct, že stále jsme měli krásné slunné počasí a nebe bez mráčku. 





Náš hotel. 
 


 
Můj muž se projel na velbloudovi Oskarovi.




Nesmí chybět ani společné foto.
Omluvte mé rozcuchané vlasy.





Oskar pozoval, ted nevím, kdo víc, jestli on nebo já :-))












Společné foto je pěknou památkou.













No a zase moře.
Jak říkám, převážně jsme odpočívali, jedli a pili a užívali si relaxu, tak nečekejte nějaké exotické výlety.
To možná příště, jestli se tam příští rok podíváme :-))


 
Snad se Vám moje fotky líbily a budu se těšit u poslední části z naší dovolené.
 
 
Krásný den přeji.
 
papa E.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 X.

AHOJ HOLKY,  krásné jarní odpoledne přeji, a moc vás vítám u nákupů.  Toto je prosím pěkně má první objednávka na Hebe. To, že tato značk...