úterý 3. listopadu 2015

Bylinková koupel

 

AHOJ, AHOJ,

 
 Jelikož se kvapem blíží sychravé a zimní počasí, tak vždy v tuto dobu více si dávám koupel.
No a objevila jsem naprosto úžasnou pěnu do koupele od Baley s bylinkymi-)

 
Jedná se tedy o bylinnou koupel se smrkovým olejem o objemu 500ml.
Šetrná pěnivá bylinná koupel s éterickým smrkovým olejem, který uvolňuje a propůjčuje tělu blahodárný zážitek.
 



Tato pěně nádherně voní po jehličí, tak krásně svěže, že si připadáte, jako v lese.
Nádherně uvolňuje nosní cesty a opravdu krásně svěže voní.
 
 
 
Pro krásné zimní období je do vany tato pěna naprosto krásná.
Má zelenou barvu a krásně pění.
Jen pokud chcete mít hodně pěny, tak jako já, tak je potřeba použít větší množství.
 
:-))
 
Přeji Vám krásný a pohodový den.
 
papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

BlendyGo3 - recenze bezdrátového mixéru

  AHOJ HOLKY,  přeji krásnou středu, a úvodem vás vítám u mé dnešní recenze. Představím vám mého nového pomocníka, kterým  je  BE...