středa 14. října 2015

VYPOTŘEBOVÁNO POPATNÁCTÉ.....

 

AHOJ, AHOJ,

 
 Vítám Vás u dnešního článku, který bude Spotřebováno popatnácté.
 
Ano ano máte naprostou pravdu, mám toho opravdu hodně, ale já mám produkty nějak nastřádané a je jich veliká spousta.

 
Začneme od vlasové kosmetiky, jelikož bylo léto, člověk se více potil a jak si geluji a lakuji vlasy, aby mi alespoň nějak drželi tak tady mám hned tři produkty.
Bale šampon 2v1 s ochranou proti slunku byl naprosto parádní.
Balea lak na vlasy pro lesk mi moc vyhovoval.
Růžový Garnier šampon byl také prima.

 
Sprchových gelů tady mám také povícero, ale v létě se člověk pořád jen myl a myl a přitom byl pořád upatlaný, při tom návalu veder.

 
Cien sprchový gel byl naprosto parádní, krásně voněl, pěnil a obsahoval takové malinkaté částečky, které se rozpouštěly velice rychle a příjemně.
Dermacolí novinka byla taková normální, nic extra.

 
Kosmetika Natuvell z Globusu musím říct, že mě docela zklamala,
Oba voněly moc pěkně, málo pěnily, dost ubývaly a vlastně nic moc nedělaly.

 
Yves Rocher bio přírodní peeling byl naprosto báječný.
Alkoholové tonikum proti černým tečkám bylo také parádní.

 
Ryor mycí gel s minerály mi moc vyhovoval.
Hydratační krém byl také moc prima.

 
Balea red love pěna do koupele mi moc vyhovovala.
Chladivý krém na chodidla s vůní ananasu byl naprosto suprový, ideální na léto.
Balea růžová pěna na holení je takovou klasickou, je to taková sázka na jistotu.

 
Krém na ruce Balea s vůní malin z loňské limitované edice měla sice krásný obal, ale jako krém mi nevyhovoval.
Nivea deodorant ve spreji mám moc ráda.

 
Opět jsme u vlhčených ubrousků, pasty na zuby a ebelin bavlněných odličovacích tamponků, no co k tomu dodat, mohu jen doporučit.

 
Tento vosk s vůní zázvoru byl na prosto báječný, takový svěží a přitom plný energie.

 
Tento vosk si kupuji stále dokola, je jemný a přitom tak příjemný.

 
Bel kosmetické tamponky jsou naprosto děsné.

 
Tak to bylo moje další v řadě vypotřebovaných produktů.
 
Máte také zkušenost s nějakými produkty? A jakou??
 
Budu ráda za Vaše poznatky.
 
Přeji pěkný a pohodový den.
 
papa E.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 X.

AHOJ HOLKY,  krásné jarní odpoledne přeji, a moc vás vítám u nákupů.  Toto je prosím pěkně má první objednávka na Hebe. To, že tato značk...