čtvrtek 22. října 2015

Veliké nákupy v drogerii...

 

AHOJ, AHOJ,

 
 Moc Vás vítám u dnešního nového článku, který je po delší době nakupovací a musím přiznat, že jsem se tentokrát docela rozjela. Prostě jsem měla nakupovací náladu a potřebovala jsem si udělat radost.


 
Nebojte, nezbláznila jsem se, ale prostě jsem těm roztomilým balením dětských sprcháčů neodolala.

 
Jedná se tedy o sprchový gel a šampon v jednom pro holčičky a chlapečky.
Co je super, že je určen na citlivou pleť, takže ráda vyzkouším, jestli pálí v očích :-)


 
Dalším sprchovým gelům jsem také neodolala a vzala si hned dva.

 
Tento sprchový gel má krásnou broskvičkovou barvičku.

 
Jedná se tedy o sprchový gel s vůní mořské soli, broskve a manga. Nejvíce z něj cítím broskev.

 
Tento veliký sprchový gel bude asi brácha energizujícího šamponu, který jsem také měla a nebyl nic moc.

 
Jedná se tedy o sprchový gel se svěží energií v objemu 500ml.

 
Tyto dva produkty jsem prostě potřebovala, tak jsem si je také pořídila.

 
Gel Jessa pro intimní hygienu si kupuji stále dokola a jsem s ním spokojená.

 
Tento krém proti celulitídě jsem již jednou měla a byl docela prima, proto jsem si řekla, že ho vyzkouším znovu.

 
Jedná se tedy o zpeňující gelový krém proti celulitidě s kofeinem a extraktem z citronů a bambusu, jsem zvědavá, jestli bude opět tak prima.

 
Manžel si objednal gel na vlasy a deodorant Garnier, který mu vyhovuje.

 
 
Šampon na vlasy a krém na nohy jsem také potřebovala.

 
Tento hlubokočistící šampon od Balea jsem zatím neměla, ale měla jsem jiný a byla jsem s ním velice spokojená.

 
Jak jsem již psala, jedná se tedy o šampon pro hloubkové čištění vlasů.

 
Krémy na chodidla mám od BAlea velice ráda a tento jsem zatím nezkoušela a musím se přiznat, že mě zaujal ten symbol jelena.


 
Jedná se tedy o krém na nohy - chodila s jelením lojem pro hrubé a popraskané nohy.

 
Tuto měsíčkovou vazelínu jsem nikdy od Balea neměla a prosto jsem si řekla, že jí ráda na své vysušené ruce vyzkouším.
 

 
 
Musím říct, že má pěkné a hlavně veliké balení.

 
Jedná se tedy o měsíčkovou vazelínu o objemu 250ml, která má chránit pokožku před vysoušením a ze své zkušenosti vím, že to měsíčkové mastičky dělají.

 
Musím říct, že jsem již vazelínku zkoušela a že je příjemná a mým vysušeným rukám jistě bude prospívat.

 
Dlouho jsem si nepořídila žádnou Bale pleťovou masku, tak se mi zalíbila tato s papájou.

 
Jedná se tedy o hydratační masku pro suchou pleť s výtažkem z papáji.

 
Balea balzámky na rty mám velice ráda :-)

 
Tento vanilkovo-mangový je pro mě novinkou.

 
No a krásné retro krémíky z  limitované edice 20 let Balea jsou krásné.

 
No nejsou rozkošné??

 
Vzala jsem si oba dva a jeden je s pomerančem a grepem.

 
A druhý je s fialkou a frézií.

 
No a posledním kouskem, který jsem si pořídila je EOS balzámek.

 
Vzala jsem si s vůní lesního ovoce.

 
Ano ji já jsem mu neodolala a musela jsem si ho pořídit ... aaaaaaaaaaaaaaaano ovce.

 
Tak to byly moje velké nákupy v DM drogerii.

 
A jaké byly Vaše poslední nákupy, co jste si pěkného pořídili??
 
Přeji Vám pohodový den.
 
papa E.




Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

Je mi ČTYŘICET

  AHOJ HOLKY, v prvé řadě přeji hezké VELIKONOČNÍ PONDĚLÍ.  na blogu jsem našla článek s názvem "je mi pětatřicet", tak jsem se ne...