čtvrtek 29. října 2015

Tělový olejový balzám do sprchy

 

AHOJ, AHOJ,

 
 Vítám Vás u dnešního článku, kde se podíváme na zoubek TĚLOVÉMU OLEJOVÉMU BALZÁMU DO SPRCHY  od značky  BALEA.

 
Ano i já jsem ovce a podlehla jsem, ale docela mi to trvalo.
Nejvíce z nabídky mě oslovila tato olejová verze.

 
Jedná se tedy o výživný tělový balzám do sprchy s pečujícím olejovým komplexem.
Nanáší se na vlhkou pokožku a používá se stejně, jako sprchový gel.
 

 
Konzistence je krémová a docela dost hutná.
No já za sebe nevím, příliš mi na mytí nevyhovuje, a že by nějak extra hydratoval, tak to tedy mohu potvrdit. Po dobu používání jsem se nemusela po sprchování či koupeli mazat tělovým krémem.
Asi sama za sebe preferuji klasický sprchový gel a poté nanést tělové máslo či tělovou emulzi.

 
Za mě tento produkt nemůžu doporučit.
Voní příjemně, ale pro mě tyto 2v1 produkty příliš nejsou.
 
Budu ráda, za Vaše komentáře, pokud máte jiné zkušenosti budu za ně ráda.
 
Přeji Vám krásný a pohodový den.
 
papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze - Ziaja toner 👍 // Isana odličovač 👍👎

AHOJ HOLKY,  krásný PÁTEK přeji, a vítám Tě u dnešní rovnou dvojité recenze. Oba produkty jsou z Rossmanna, pořízeno na Rohlíku.  Začnu t...