čtvrtek 8. října 2015

Tělový krém, který mě nenadchnul....

 
 

AHOJ, AHOJ,

 
 Vítám Vás u nového článku, který bude spíše NEGATIVNÍ RECENZÍ na tento  BALEA TĚLOVÝ KRÉM S VŮNÍ VANILKY A KOKOSU.

 
Jak dobře víte, tak já mám moc ráda vše, co voní po kokosu, ale tento produkt mě ZCELA ZKLAMAL.

 
Jedná se tedy o tělový krém pro suchou pokožku nad čím by se dalo diskutovat a polemizovat s vůní vanilky a kokosu, ale spíše ve vůni dominuje vanilka.

 
Tělový krém by měl dodat hydrataci, tu já jsem v něm bohužel nenašla, špatně se rozmazával, je příliš tekutý, mazlavý a dost špatně se vstřebával.

 
Jediné plus je jeho objem, což je 500ml za docela slušnou cenu, ale na to, že NIC NEDĚLÁ to není dobrá investice.

 
Již jednou jsem měla podobný krém s kokosem a byl naprosto pro mě nepřijatelný a vůbec mi nevyhovoval.



Jak mažete vidět, tak skutečně konzistence je velice tekutá  a opravdu špatně se krém vstřebává.
 
 

 
Jinak balení pěkné, líbivé, ale to je asi tak vše, BOHUŽEL TENTO TĚLOVÝ KRÉM NEMOHU DOPORUČIT.
 
 No jak jste na tom Vy s tělovými krémy od Balea, já mám raději emulze, které mě zatím nikdy nezklamaly.
 
Tento produkt nebudu ani dopotřebovávat, prostě ho vyřadím.
 
Přeji krásný den.
 
papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

Je mi ČTYŘICET

  AHOJ HOLKY, v prvé řadě přeji hezké VELIKONOČNÍ PONDĚLÍ.  na blogu jsem našla článek s názvem "je mi pětatřicet", tak jsem se ne...