středa 7. října 2015

Parádní hloubkově čistítí maska :-)

 

AHOJ, AHOJ,

 Vítám Vás u dnešního článku, ve kterém se pověnujeme této fantastické HLOUBKOVĚ ČISTÍCÍ MASCE od značky YVES ROCHER.

 
Jedná se tedy o bio masku s hloubkovým efektem a kyselinou salicylovou.
Poměrně hodně mi připomíná masku, kterou jsem měla v pubertálním věku, která byla s přídavkem jílu.
Má stejné účinky.
Také je tak bílá, také tak stahuje pory a čistí je a také tak vysušuje.
 

 
Tato maska je malinká, má pouhých 50ml, stojí okolo 160Kč, ale opravdu stojí za to. Pleť zanechá krásně jemnou, vyčištěnou a hedvábnou, leč opravdu vysušuje, hydratační krém je na místě po smytí použít.

 
Jak vidíte, je velice hustá a rychle zasychá.
 
 
Foto jedna jemně zaschnutá.
 
 
Velmi suchá a hned jdu smývat.
 
 
 

 

 
Musím konstatovat, že tato maska mě velice mile překvapila a rozhodně se nemine účinkem.

 
 
Prostě a jednoduše kosmetická značka Yves Rocher je prima a tato maska je toho důkazem. :-)
 
Máte také své ozkoušené pleťové masky? Popřípadě jaké, budu ráda za Vaše tipy.
 
Přeji Vám krásný, snad né příliš mokrý den.
 
papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze- Huda beauty mascara

AHOJ HOLKY,  moc vás vítám u dnešní recenze. Tuto řasenku od HUDA BEUTY LEGIT LASHES   mám doma od loňska. Je to miniaturka, ale ...