úterý 6. října 2015

Nová dekorativní kosmetika :-))

 

AHOJ, AHOJ,

 
Přeji Vám krásný den a doufám, že se máte dobře, dnes se podíváme na mé nákupy novinek DEKORATIVNÍ KOSMETIKY ESSENCE.

 
Pořídila jsem si tuto paletku osmi stínů s názvem all about Bronze.



Musím říct, že se mi paletka moc líbí má takové příjemné teplé tony a to se přesně hodí k mému tipu.
 



Stíny jsou docela dobře pigmentované no na essence si myslím, že je to super. Hned jsem ji vyzkoušela a líčení se mi velice líbilo.
 
Dá se s ní vytvořit spíše takové nude denní líčení.
 

 
Neodolala jsem ani dvěma lakům na nehty I love trends.

 
Tmavá černo-šedá barvička bude parádní na chladné dny, které nás čekají.

 
No a tato vínová je naprosto kouzelná.

 
O tomto make-upu jsem slyšela povídat jednu naši známou YT a chválila ho. Já jsem nikdy od essence make-up neměla, tak jsem si řekla, že ho tedy vyzkouším.

 
Jedná se tedy o dlouhotrvající make-up, který by měl vydržet až 16h.

 
Konzistence je taková krémovitější maličko bych řekla že hustší, ale když se dobře zapracuje, tak na pleti vypadá krásně.

 
Mám ho v odstínu 10 soft beige, což je maličko tmavší barvička na mě, ale zatím jsem krapátek opálená :-)

 
Takto vypadá rozetřený.

 
Tento korektor jsem si také pořídila na doporučení té samé YT.

 
Je opravdu parádní, docela dost krycí a přijde mi i že dlouho vydrží.

 
No a kartáček na úpravu obočí jsem tam nemohla nechat.

 
Má takový malinkatý kartáček, se kterým se mi dobře pracuje.

 
Obočí mi krásně zvýrazní a zafixuje, což je obrovská výhoda těchto kartáčků.

 
No a posledním kouskem je tento krásný perletový lak od Dermacolu.

 
Tady je malá ukázka mého líčení. Prosím o schovívavost :-))
 
 



 
Tak to byly moje novinkové nákupy dekorativní kosmetiky. Budu ráda za Vaše tipy na další dobré kousky.
 
 



Přeji krásný a pohodový den.
 
papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze - Ziaja toner 👍 // Isana odličovač 👍👎

AHOJ HOLKY,  krásný PÁTEK přeji, a vítám Tě u dnešní rovnou dvojité recenze. Oba produkty jsou z Rossmanna, pořízeno na Rohlíku.  Začnu t...