pondělí 26. října 2015

Nedělní výletění :-)

 

AHOJ, AHOJ,

 
 Vítám Vás u dnešního článku, který bude nekosmetický.
Všimla jsem si, že máte rádi články s mými cestovatelskými tématy, proto jsem se rozhodla, že tento článek uveřejním.

 
První říjnový víkend jsme s kamarády domluvili a vyrazili na výlet a to na Karlštejn.
Jelikož jsme každý z nás na samotném zámku byli tolikrát, tak jsme si zašli na oběd  a šli se projít podél řeky Berounky do přírody.




Podél řeky vede cesta, která nás dovedla k tomuto hotelovému areálu, který je velice krásný a příjemný. 


 
Starý holubník je opravdu povedený.



 
U hotelu je krásný minigolfový areal.


 
No a co jsem našla, krásné tři kaštánky.


Ještě krásné kytičky jsme v květních vyfotila.



 
V okolí hotelového areálu jsou i zvířátka, taková malá vesnická zoo.


 
Prostě krásné podzimní barvy přírody.



Tady máte důkaz, že jsme skutečně byli na Karlštejně.
 

 
Vinná réva roste všude.


 
Na parkovišti stála tato krasavice.



 
No uznejte, ty barvy, já miluji podzim, babí léto je moje neoblíbenější roční období.

 
Počasí nám přálo.

 
Po příjemné procházce jsme se zastavili cestou do Prahy v poutním místě ve Svatém Janu pod Skalou.



Jednak je tam krásný kostel, ale také léčivý pramen a poutní stezka.
 



 
Samotný pramen, ze kterého jsme se napojili.



 
Toto místo mám velice ráda, je příjemné, má opravdovou živou atmosféru a vyzařuje takovou zvláštní energií.




Tak to byl náš nedělní krásný výlet.
 
Také rádi jezdíte na výlety? My s manželem a kamarády moc, jen není tolik času, kolik bychom tomuto koníčku chtěli věnovat.
 

 
Budu ráda za Vaše typy na výlet.
 
Přeji Vám krásný a pohodový den.
 
papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 X.

AHOJ HOLKY,  krásné jarní odpoledne přeji, a moc vás vítám u nákupů.  Toto je prosím pěkně má první objednávka na Hebe. To, že tato značk...