sobota 24. října 2015

Nákupy novinek v DM drogerii.

 

AHOJ, AHOJ,

 
 Přeji Vám krásný den.
 
Dnes se podíváme na zoubek mých nákupů a novinek z DM drogerie.

 
Tak jako první jsem zaznamenala novinku a to podzimní Frozen sprcháče tělové emulze.



 
Tento sprchový gel je s vůní mučenky a růže. Voní opravdu příjemně a moc se mi líbí obal.

 
Tato tělová emulze je s vůní fialky a maliny, takže pro mě naprosto jasná super vůně.

 
Navíc to balení je moc pěkné.

 
Duo k sprchovému gelu je tělová emulze s vůní mučenky a růže.

 
Neodolala jsem akci na masky od značky Freeman.



Tato hloubkově čistící maska s jílem mě docela zaujala, proto jsem si ji také pořídila a už se moc těším až ji použiju.
 
 

 
Ano, toto mýdlo na ruce v praktickém dávkovači jsem si primárně pořídila díky super etiketě s Eifelkou.

 
Klasické mýdlo na ruce.

 
Zimní edice baby lips. No prostě jsem nemohla odolat, ale nebojte, něco půjde do soutěže.

 
Tento voní po kakau alá čokoládě.

 
Další po cukroví.

 
No a tento po sladkém jablku.

 
Jelikož mi docházeli čajové svíčky, tak bylo nezbytné je dokoupit.

 
No a jsme u konce, doufám, že Vás článek bavil a budu ráda za Vaše postřehy k produktům.
 
Krásný a pohodový den.
 
papa E.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

Je mi ČTYŘICET

  AHOJ HOLKY, v prvé řadě přeji hezké VELIKONOČNÍ PONDĚLÍ.  na blogu jsem našla článek s názvem "je mi pětatřicet", tak jsem se ne...