neděle 4. října 2015

Můj blog slaví 1. narozeniny a to si zaslouží soutěž :-)) - VYHLÁŠENÍ

 
 

AHOJ, AHOJ,

 
 
 
AHOJ AHOJ, JE TADY VYHLÁŠENÍ SOUTĚŽE.
 
BALÍČEK ZÍSKÁVÁ MARTINA LANGMAIEROVÁ.
PROSÍM O ZASLÁNÍ KONTAKTU NA SEBE.
 
VELIKÁ GRATULACE.
 
:-)))
 
DNES JE TO PRÁVĚ PRVNÍ ROK, KDY MŮJ BLOG SLAVÍ PRVNÍ NAROZENINY A PROTO BYCH VÁM VŠEM CHTĚLA MOC PODĚKOVAT ZA VŠECHNY BÁJEČNÉ ODBĚRATELE A ODBĚRATELKY A SUPER KOMENTÁŘE.

 
NO A NEBYLA BYCH TO JÁ, KDYBYCH PŘI TÉTO PŘÍLEŽITOSTI PRO VÁS NEUSPOŘÁDALA SOUTĚŽ.

 
MYSLÍM SI, ŽE CENA SE VÁM BUDE LÍBIT.

 
JDE O SADU THE BODY SHOP JAHODA.

 
MOC KRÁSNÉ KAZETOVÉ BALENÍ.

 
NAJDETE TAM, SPRGOVÝ GEL, PEELING, KLASICKÉ MÝDLO, TĚLOVÉ MÁSLO A TAKÉ HOUBU NA MYTÍ.



PROSTĚ MOJE ODOMĚNA, ZA VÁS.
 

 
TAKŽE MŮJ BLOG SLAVÍ SVÉ PRVNÍ NAROZENINY A KDYŽ BUDETE CHTÍT SOUTĚŽIT, TAK PODMÍNKY JSOU DOLE.

 
CO JE TŘEBA UDĚLAT:
 
SLEDOVAT MŮJ BLOG NA GOOGLU 
SDÍLET TENTO ČLÁNEK
SLEDOVAT MĚ NA FB
SLEDOVAT MĚ NA INSTAGRAMU
PŘIDAT KOMENTÁŘ S KONTAKTEM NA VÁS.
SOUTĚŽ POTRVÁ OD 4.10. DO 18.10.2015

 
PŘEJI VÁM HODNĚ ŠTĚSTÍ MOJI MILÍ.
 
KRÁSNÝ DEN.
 
PAPA E.
 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze- Huda beauty mascara

AHOJ HOLKY,  moc vás vítám u dnešní recenze. Tuto řasenku od HUDA BEUTY LEGIT LASHES   mám doma od loňska. Je to miniaturka, ale ...