neděle 25. října 2015

Luxusní obnovující slupovací maska

 

AHOJ, AHOJ,

 
 Vítám Vás u dnešního článku, který bude spíše takovou recenzí.
 
Podíváme se na zoubek slupovací masce na obličej od Avonu z řady Planet spa, kterou mám velice ráda.

 
Jde o řadu planet spa s kaviárem.

 
Jedná se tedy o luxusní obnovující slupovací pleťovou masku s výtažky z černého kaviáru.
Doporučeno používat 1x až 2x do týdne.



Má krásnou zlatavou barvu, dobrou takovou silnou konzistenci, dobře se nanáší a naprosto skvěle zasychá a opravdu se dá z pleti šetrně a jemně sloupnout.
 

 
Pleť vyživí, hydratuje, vyčistí a nedráždí ji.
Poslední slupovací maska, kterou jsem měla docela dost vysušovala a při sundavání to byl docela horor.

 
Jednoznačně mohu tuto pleťovou masku VŘELE VŠEM DOPORUČIT.
 
 A jaké masky máte rádi nyní Vy??
 
Přeji Vám krásný a pohodový den.
 
papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#OBLÍBENCI za březen - march 2024

  AHOJ HOLKY, přeji krásný pátek a moc tě vítám u mých oblíbenců za březen, což je nejen první jarní měsíc, ale taky můj narozen...