sobota 10. října 2015

Kokosový deodorant, který není deodorantem...

 

AHOJ, AHOJ,

 
Vítám Vás u dnešního článku, který bude takovou malou recenzí na DEO - BODY SPRAY Balea s vůní kokosového ořechu.
 
Ano, jak dobře víte, tak já ničemu s kokosovou vůní neodolám, tak ani tomuto jsem nemohla odolat.

 
Tento sprejový deo-body prej má chránit celý den před pocením a zápachem.
Což ovšem nedělá.
Člověk se potí a dokonce i zápachu nezabrání. Bohužel je tomu tak.

 
Což je prima, že neobsahuje hliníkové soli.

 
Rozprašovač má klasický a ten je vyhovující.

 
Takže na závěr musím konstatovat, že  TENTO DEODORANT NENÍ VŮBEC DOBRÝ,  možná by stál za použití, jen jako příjemný body spray pro svou příjemnou kokosovou vůní.
 
 
 
 
No bohužel dneska to nebyla příliš optimistická recenze, ale né vždy s každým výrobkem jsem spokojená.
 
A jaké máte Vy zkušenosti s deodoranty od Balea??
 
Já jinak dobré.
 
Přeji Vám krásný a pohodový den.
 
papa E.
 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

Je mi ČTYŘICET

  AHOJ HOLKY, v prvé řadě přeji hezké VELIKONOČNÍ PONDĚLÍ.  na blogu jsem našla článek s názvem "je mi pětatřicet", tak jsem se ne...