sobota 17. října 2015

Kokosová vášeň -:_)

 

AHOJ, AHOJ,

 
 
Dnes Vám představím moje kokosové štěstí, které jsem si nedávno pořídila.
 
Pokud se ptáte, kde si tuto sadu a nejenom tuto objednat za krásných 440Kč vč. dopravy, tak koukněte na FB stránku HROMADNÉ OBJEDNÁNÍ KOSMETIKY.

 
Nebyla bych já, kdybych si vzala jinou sadu pro sebe než právě s vůní kokosu
Zboží přišlo do druhého dne od objednání. Platila jsem předem a převodem a velká spokojenost.
 

 
Sada obsahuje pět produktů + krásnou krabičku.

 
Obsahuje, tělové máslo, peeling, sprchový gel, tuhé mýdlo a houbičku.

 
Tady můžete vidět peeling a tělové máslo.

 
Klasické tuhé máslo.



Sprchový gel.
 
 
 
Nemusím podotýkat, že všechny produkty naprosto krásně voní, tak příjemně a jemně po kokosu.

 
Na a i ta houbička je prostě roztomilá.
 
Kokos asi nemá rád každý, ale já hodně, proto jsem si tuto sadu objednala.


 
No a co říkáte na kosmetickou značku The Body Shop Vy? Máte produkty ve své sbírce??
 
A co říkáte na kokosové produkty??
 
Přeji Vám krásný a pohodový den.
 
 
papa E.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze- Huda beauty mascara

AHOJ HOLKY,  moc vás vítám u dnešní recenze. Tuto řasenku od HUDA BEUTY LEGIT LASHES   mám doma od loňska. Je to miniaturka, ale ...