středa 28. října 2015

Bione - levandulový krém

 

AHOJ, AHOJ,

 
 Vítám Vás u dnešního nového článku, který bude recenzí na Zjemňující pleťový krém od značky Bione s levandulí.

 
Charakteristika produktu:

Zjemňující pleťový krém s levandulovým olejem a parfémem, s minimem emulgátorů, s vysokým obsahem antioxidantů – inositolu a vitamínu E. Chrání před stárnutím pokožky a před vznikem vrásek vlivem volných kyslíkových radikálů a vlivem glykace bílkovin, kterou významně omezuje karnosin. Přítomný panthenol a glycerin zadržují vodu v pokožce, allantoin zvláčňuje. Vůně Levandule Vás přenese do sluncem vyhřáté romantické Provence.

 
Krém obsahuje 51ml.

 
Má takovou jemnou až gelovou konzistenci a není příliš hutný.

 
Je příjemně lehký, docela dobře se nanáší, ale přijde mi, že se hůř vsakuje a nebude úplně určený na chladnější období. Myslím si, že bude super třeba letní teplé období.

 
Příjemně jemně voní po mé levandulové vůni.
Zatím mi moc vyhovuje, ale uvidíme, až se ještě ochladí.
 

 
Za mě tento lehký pleťový krém mohu vřele doporučit. :-)
 
Pokud kosmetiku Bione neznáte, tak na ni jistě jukněte.
 
Přeji Vám krásný a pohodový den.
 
papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#OBLÍBENCI za březen - march 2024

  AHOJ HOLKY, přeji krásný pátek a moc tě vítám u mých oblíbenců za březen, což je nejen první jarní měsíc, ale taky můj narozen...