pondělí 21. září 2015

VYPOTŘEBOVÁNO POČTRNÁCTÉ.....




AHOJ, AHOJ,

 
 Vítám Vás u dalšího článku, ve kterém se zaměříme na spotřebované produkty.
 
 
 
 
Ano vím, je jich opět hafec. Tak se na to hned vrhneme.

 
Jessa intimní gel si kupuji stále dokola a mohu doporučit.
Šampon od avonu s argonovým olejem je naprosto parádní a vřele doporučuji.
Balea tělové mléko s kokosem nebylo nic takže nedoporučuji.

 
Dermacol gel na celulitidu byl drahý, na to že nic nedělal spíš nedoporučuji.
Balea peeling s citronem byl naprosto úžasný takže Vám ho vřele doporučuji.
Šampon na vlasy s bambusem byl prima, ale ničím extra.



 
Balea sprchový gel s vůní melounu byl super, krásně pěnil, dobře mil a náramně voněl.
BAlea luxury golden glamour sprchový gel byl excelentní.
Sprchový gel z německého kauflandu mě mile překvapil, měl příjemnou svěží vůní po citronu, dobře pěnil a mohu ho doporučit, když na něj narazíte.



Balea peeling za sebe nemohu doporučit, jako peeling nebyl nic moc a hrozně špatně se smýval a dost mě vysušoval.
Vichy pleťové mléko jsem měla docela dlouho a bylo prima.
Nivea hydratační pleťový krém byl naprosto parádní. 


 
Rexona fresh tuhý deodorant nebyl nic moc, preferuji ty ve spreji.
Vůně z německého Lidlu krásně květinově a svěže voněla, moc ráda jsme ji používala, jen dlouho nevydržela, ale za ty peníze se vyplatí.
Avon letní toaletní voda byla prima.



 
Oční krém Garnier byl moc prima, dobře hydratoval a nedráždil oční okolí, rozhodně mohu doporučit.
Alverde grepové máslíčko nebylo špatné, ale nevonělo mi, ale dobře hydratovalo, to ano.
Balea balzámek s vůní třešní byl super, nebarvil a moc dobře hydratoval, doporučuji.



 
Lenor a vlhčené ubrousky používám pravidelně a za sebe mohu doporučit.
Vatové tyčinky ebelin a zubní pasty z Německa Blend-a-med je prima.
 

 
Malinová vůně kompotu ve vosku YC byla moc prima.

 
Vůně vosku YC trávy a louky je naprosto parádní a mám ji již poněkolikáté.
 
 
 
 
Tak to bylo moje vypotřebován počtrnácté.
Máte s nějakými produkty zkušenost?
Budu moc ráda za Vaše komentáře.
 
Přeji Vám krásný den, papa E.
 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

Je mi ČTYŘICET

  AHOJ HOLKY, v prvé řadě přeji hezké VELIKONOČNÍ PONDĚLÍ.  na blogu jsem našla článek s názvem "je mi pětatřicet", tak jsem se ne...