čtvrtek 24. září 2015

Vanilková tělová emulze :-)))



AHOJ, AHOJ,

 

Vítám Vás u dnešního článku, který bude malou recenzí o TĚLOVÉ EMULZI S VŮNÍ VANILKY A CITRONU BALEA.
 

 
Tato emulze je z limitované Balea slaví 20 let.
 
Balea má krásné balení, úžasnou barvu a také parádní konzistenci.

 
Konzistence je maličko tekutější, ale na emulzi naprosto přijatelná.

 
Emulze opravdu krásně hydratuje, krásně se vstřebává, dobře se vstřebává a voní krásně sladce po vanilce.

 
Musím říct, že mě tato emulze velice MILE PŘEKVAPILA. Obecně vzato, musím konstatovat, že všechny tělové emulze Balea mě vždy moc vyhovovaly.
 
 
 
 
No a už jste také vyzkoušeli výrobky z limitované edice Balea slaví 20 let??
 
Přeji krásný a hlavně pohodový den.
 
papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 X.

AHOJ HOLKY,  krásné jarní odpoledne přeji, a moc vás vítám u nákupů.  Toto je prosím pěkně má první objednávka na Hebe. To, že tato značk...