pondělí 14. září 2015

Tělový olejový peeling

 
 

AHOJ, AHOJ,

 
 Vítám Vás u nového článku, který bude o tělovém peelingu.
Ano jsem takový malý maniak do peelingů, ale mě se obecně špatně prokrvují končetiny, převážně na to trpím v zimě. Hold mám špatný krevní oběh.

 
Tento olejový tělový peeling Balea se solí z mrtvého moře mě velice překvapil.

 
Jedná se tedy o tělový olejový peeling s osvěžující vůní citronové trávy s obsahem minerálních látek.

 
Peeling mám poměrně již spotřebovaný.
Na můj vkus je maličko peeling hrubší a má částečky, které se pomaleji rozpouští. Prostě pro citlivou pokožku není, nebo já bych ho nedoporučila.

 
Opravdu příjemně voní, dobře se mi s ním pracuje, má takovou tužší konzistenci a hůř se nanáší.

 
Barvička a vůně jsou parádní.
No co k tomu říci, mě prostě vyhovuje, ale kdo má citlivou pokožku, tak bych asi zpozornila a byla opatrnější s jeho větší aplikací. Já v létě peeling používám na osvěžení těla a také chodidel - mohu vřele doporučit.

 
A co říkáte Vy na tělové peelingy? Používáte, máte rádi?
 
Budu ráda za Vaše poznatky a tipy.
 
Přeji krásný a pohodový den.
 
E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze - Ziaja toner 👍 // Isana odličovač 👍👎

AHOJ HOLKY,  krásný PÁTEK přeji, a vítám Tě u dnešní rovnou dvojité recenze. Oba produkty jsou z Rossmanna, pořízeno na Rohlíku.  Začnu t...