pondělí 7. září 2015

Tekuté zlato ... :-)

 

AHOJ, AHOJ,

 
 Doufám, že se máte dobře :-)
 
Tento článek píši, když u nás panují tropická vedra, která já opravdu nemám ráda. Navíc v Praze  vzduch de fakto stojí a k vodě je to poměrně komplikované. Zvláště v pracovním týdnu, kdy je člověk dost vytížený.

 
Ráda bych Vám představila mého současného oblíbence na mytí těla a tím je SPRCHOVÝ GEL BALEA z řady  LUXURY  s názvem GOLDEN GLAMOUR.

 
Tento sprchový gel má krásné balení a naprosto úžasnou barvu. Opravdu takovou zlatou.
Je velice hustý, krásně pění, dobře myje a nádherně voní a pokožku zanechá jemnou a vláčnou.
Mám ho v provedení zlatém čili s vůní pačuli a vanilky, což je krásná sladká a taková orientální vůně. Dalo by se říct až taková smyslná.

 
Má velice praktické balení, které já velice oceňuji zvláště pro to, že se dá krásně otevřít jednou rukou.

 
Nyní můžete sami vidět samotnou konzistenci, která je skutečně hustá, lesklá a krásně voňavá.
Navíc ta barvička, když jsme ho poprvé vyzkoušela, měla jsem pocit, že jsem "Angelika - manželka hraběte De Peyrac", který získával zlato ve velkém.

 
Je to skutečné tekuté zlato, které můžete pořídit v DM drogerii za příznivou cenu.

 
Mám i dvojče tohoto sprchového gelu, které je rudé a doufám, že bude stejně tak parádní.

 
Tento super sprchový gel Vám opravdu vřele doporučuji. Podívejte se na něj.
 
Přeji krásný a pohodový den.
 
papa E.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 X.

AHOJ HOLKY,  krásné jarní odpoledne přeji, a moc vás vítám u nákupů.  Toto je prosím pěkně má první objednávka na Hebe. To, že tato značk...