čtvrtek 17. září 2015

Poslední srpnové nákupy ...

 

AHOJ, AHOJ,

 
 Vítám Vás u mého dnešního článku, který bude nákupový. Jedná se tedy o moje poslední kosmetické nákupy v měsíci srpnu.

 
Jen tak rychle jsem zaběhla do DM drogerii a přinesla si pár produktů.

 
Z pečující kosmetiky jsem si vzala tyto tři Balea produkty.



 
Zaujala  mě nová vůně pěny do koupele.
 
Jedná se o krémovou pěnu do koupele s vůní třešňových květů a rýžového mléka v objemu 750ml.
 
Voní moc příjemně.

 
Tento sprchový gel jsem viděla v polici poprvé, přijde mi, že nahradil můj tak oblíbený sprchový gel s vůní nektarinky a kokosu.

 
Tento je s vůní ibišku a nektarinky.

 
Voní příjemně květinově a svěže po ovoci.

 
Pěnu na holení jsem tak jako tak potřebovala, tak jsem si vzala tuto růžovou, úplně klasickou.

 
Je to pěna s Aloe vera a avokádovým olejem. Je velice příjemná, dobře pění, nedráždí pokožku a skvěle zastane svou službu.

 
Jelikož si nyní nechávám dorůstat vlasy, tak mi vůbec nedrží, tak si je musím fixovat, tak jsem si pořídila malé pomocníčky.



Balea MEN gel na vlasy používám a moc mi vyhovuje. 


 
Nyní opravdu potřebuji extra silnou fixaci, tak jsem si vzala tento extra silný.

 
Lak na vlasy Balea mám obecně ráda a nyní jsem sahla po tomto.

 
Je tedy extra silně tužící č.6.

 
Tento lak by měl váš účes zachovat i ve větrném počasí, na to se tedy těším. :-)

 
Vlhčené ubrousky kupuji pravidelně, protože mi zkrátka vyhovují a i papírové kapesníky.

 
Mycí prostředek na nádobí a wc sprej také kupuji pravidelně.

 
Tak, to byly moje rychlé nákupy.

 
A co jste si naposledy v srpnu pořídili VY??
 
Přeji krásný a pohodový den.
 
papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

BlendyGo3 - recenze bezdrátového mixéru

  AHOJ HOLKY,  přeji krásnou středu, a úvodem vás vítám u mé dnešní recenze. Představím vám mého nového pomocníka, kterým  je  BE...