středa 16. září 2015

Nivea šetrný peeling na obličej

 

AHOJ, AHOJ,

 
Vítám Vás u dnešního článku, který bude takovou malou recenzí na pleťový peeling od značky Nivea.

 
Tento peeling slibuje hned tři účinky a to: redukci mazu v podobě čistícího gelu, peeling a také se dá používat, jako maska.
Vše toto jsem zkoušela a dobře funguje, jako peeling a i jako maska, ale že by nějak extra redukoval maz, to potvrdit nemohu. Zvláště v letních tropických dnech jsem se docela dost mastila.

 
Není to gel, je to takový krémový produkt s prima jemnými částečkami, které se dobře rozpouští. Na mě byl docela dost hutný, hůř se smýval a zalézal do vlasů. Prostě horší nanášení a smývání s ním bylo.

 
Voněl typicky po Nivea vůni, tak trochu nijak, sterilně. Obecně vůně značky Nivea mě nikdy příliš neoslovily.

 
Myslím si, že pokud hledáte dobrý a šetrný peeling a masku, tak Vám ho mohu doporučit.
Já stále zkouším nové peelingy podobného typu, ale nejraději se vracím k radě PURE Garnier.
 
No a co Vy a peeling?
 
Máte nějaký svůj osvědčený?
 
Přeji Vám krásný a pohodový den.
 
papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 X.

AHOJ HOLKY,  krásné jarní odpoledne přeji, a moc vás vítám u nákupů.  Toto je prosím pěkně má první objednávka na Hebe. To, že tato značk...