úterý 8. září 2015

Nákupy Lidl a DM drogerie ...

 

AHOJ, AHOJ,

 
 Vítám Vás u dnešního článku, který je nákupový.
 
Dnes jsem navštívila Lidl a DM drogerii.

 
V Lidlu jsem si krom jiných věcí pořídila tuto kosmetiku.

 
Šampon a kondicioner jsem od značky Cien již měla a byla jsem s nimi velice spokojená, proto jsem si je opět - téměř po roce pořídila.

 
Toto duo je pečující,  má vlasy vyživit, posílit lesk, zajistit lepší rozčesávání a vyživit jejich strukturu.


 
Kondicioner slibuje tu samou péči.
 
Věřím, že s nimi budu opět spokojená.
 



Sprchové gely Cien znám, ale z německého Lidlu, tyto jsem zatím nezkoušela.  

 
Pořídila jsem si hned dva krémové sprchové gely.

 
Oslovil mě tento s vůní manga, který voní, jako svěží ovocná vůně zralého manga.



 
Sprchový gel s mandlovým olejem a meduňkou voní krásně po kytičkách, mandle musím přiznat v něm necítím.
 
Dnes jsem četla článek, kde si ho jedna bloggerka velice chválila.
 



 
Pleťovým krémům na obličej jsem nemohla odolat.
Spousta bloggerk si je vychvalují.

 
Vzala jsem si tedy denní a noční krém.

 
Mají takové klasické balení, ale mě se líbí.

 
Tento hydratační krém, je určen pro všechny typy pleti a obsahuje UV filtry, což je prima.

 
Noční krém je také pro všechny tipy pleti a je určení proti vráskám, to se hodí.

 
Další moje část nákupů je DM drogerie.


 
Objevila jsem tam plastové organizéry na kosmetiku či vatové tamponky.

 
A na mě vykoukl  kompletní a krásně velký stojan s Ebelin štětci, který mě oslovil.


 
 
Balzámku na rty s vůní maliny z limitované edice se prostě nedalo odolat.
 
 

 
Tento urychlovač schnutí laku na nehty si velice chválila Lara. No a na její doporučení jsem si o pořídila. Jsem na něj opravdu zvědavá.  

 
Bižuterie od značky SHE není vůbec špatná.

 
Těmto krásným navíc zlevněným náušnicím jsem prostě nemohla odolat.
Vím, že je daruji mé kolegyni k jejím blížícím se půlkulatinám...samozřejmě, jako dílčí dárek.

 
DM čaje mám velice ráda a nyní jsem si vybrala černý bez se zázvorem v BIO kvalitě.


Tento sprchový gel jsem nikdy před tím neviděla, proto jsem se na něj zaměřila.

 
Jedná se tedy o jemný olejový sprchový gel pro velmi suchou pokožku.
Voní velmi příjemně.



Tento krém na ruce jsem si vzala né pro sebe, ale pro svou nejoblíbenější bloggerku.
 
Doufám, že s z něj bude mít radost.
 

 
Kdo jí odebíráte tady na blogspotu a nebo na YT víte.

 
Jedná se o krém na ruce s fialkou v objemu 100ml.

 
Tak to byly moje nákupy.
 
Budu ráda za Vaše Tipy na další nákupy.



Přeji Vám krásný a pohodový den.
 
 
papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 X.

AHOJ HOLKY,  krásné jarní odpoledne přeji, a moc vás vítám u nákupů.  Toto je prosím pěkně má první objednávka na Hebe. To, že tato značk...