neděle 27. září 2015

Nákupy DM drogerie...

 

 AHOJ, AHOJ,

 
Vítám Vás u dnešního článku, který bude o nákupech v DM drogerii.
Musím přiznat, že jsem si toho pořídila tentokrát opravdu hooooodně. Ale po delší odmlce.

 
Musela jsem si pořídit i jejich novou praktickou velikou tašku.

 
Toto není celý nákup nebojte, zbytek jsem vyfotila dolů  :-)

 
Vybrala jsem si produkty do sprchy a hned tyto dva, jsou pro mě novinkou a nikdy jsem je před tím nezkoušela.

 
Koupelová pěna Balea voní naprosto nádherně po lese a jehličí už se nedokážu dočkat toho, až si napustím lázeň.

 
Třpytivý sprchový gel s vůní kokosu jsem tam nemohla nechat, znáte mě, já a kokosové produkty :-))

 
Již z této řady mám deodorant, ale musím se přiznat, že jsem ho zatím nezkoušela.

 
Šampony jsem si vzala hned dva a tyto:

 
Balea šampon pro objem s vůní sladké pačuli a jasmínu voní pěkně, ale nikdy předtím jsem jsem ho neměla

 
Jako snad všechny šampony od Balea neměl by obsahovat silikony.

 
Garnier šampony mám obecně velice ráda a tento oranžový jsem snad zatím neměla a myslím si, že jedná o tu řadu s tím "zázračným kelímkem".

 
Je určen a extra poškozené vlasy, tak to ty moje zdravé budou jistě jásat :-)



Další produkty jsou spíš pečujícího charakteru.
 

 
Jelikož se mi poslední dobou docela zhoršila pleť asi stávajícím dlouhodobým pracovním stresem tak jsem se rozhodla, že si pořídím nějaké tonikum proti akné a budu ho používat pravidelně, toto Balea soft a clear mi přišlo vhodné.

 
Tento tělový olej jsem viděla poprvé, ještě měli jednu variantu, ale mi nevoněla, snad se jednalo o nějaké santalové dřevo, či tak něco.

 
Jedná se tedy o tělový olej, kde je složeno již několik olejů a to jojobový, avokádový a bisabolový.
Musím říct, že voní opravdu moc a moc pěkně, tak jemně a květinově.

 
No a aby olejů a olejíčků nebylo málo, tak tady máje ještě jeden tentokrát na rty.

 
Jedná se tedy o roll-on olej na suché rty jak jinak než s mou oblíbenou vůní kokosu. Neteř mi říkala, že je prima.

 
Blížíme se pomalu ke konci, také mýdlo do dávkovače jsem si pořídila s mou oblíbenou vůní papáji.

 
Poprvé jsem si vzala i tamní zubní pastu, kterou si hodně blogerek chválí.

 
Prací prášek nesměl chybět.

 
Ještě nezbytnost jménem toaletní papír a ted mi došlo, že jsem zapomněla vyfotit aviváž na praní a také pak vlhčené ubrousky.


 
 
No a jaké nákupy máte za sebou Vy??
 
 
Přeji krásný den.
 
papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

BlendyGo3 - recenze bezdrátového mixéru

  AHOJ HOLKY,  přeji krásnou středu, a úvodem vás vítám u mé dnešní recenze. Představím vám mého nového pomocníka, kterým  je  BE...