středa 2. září 2015

Nákupy ... The Balm

 
 

AHOJ, AHOJ,

 
 Vítám Vás u dnešního článku, ve kterém se zaměříme na moji novou paletku od kosmetické značky The Balm.

 
Tuto paletku jsem si pořídila od blogerky Beauty Koktejl, která na svém instagramu tuto paletku nabízela za krásných 400Kč.
Prostě jsem jí neodolala.
 



Jedná se o paletku The Balm Nude tude.
 
Paletka je cca 5x použitá a přišla mi pečlivě zabalená a zcela vydezinfikovaná, což byla pro mě asi největší podmínka.
 

 
Má naprosto krásné papírové retro balení.

 
Obsahuje 12 očních stínů, 4 matné a 8 se šimerem.
Také je v paletce praktický štěteček, který ještě nevím, jestli budu používat.

 
Světlejší stíny vypadají takto.

 
A tady jsou zase tmavší.

 
Líbí se mi jednak krásné balení, ale hlavně samotné stíny, které jsou krásně složeny. Stíny jsou pěkně měkké, takové až máslové a dobře pigmentované.
Jistě se mi s nimi bude dobře pracovat.

 
K balíčku jsem dostala dvě vizitky, jednu na blog a druhou na e-shop.


 
Tady máme malou ochutnávku očních stínů.
Opravdu jsou dobře pigmentované a krásně měkké a co se mi na nich ještě líbí, že nepráší.



 
Musím říct, že jsem za tuto paletku moc a moc ráda. Je to zatím můj první produkt od této kosmetické značky.
 
A máte Vy zkušenost s kosmetikou The Balm? A co byste mi doporučili??
 
Mějte krásný den.
 
papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

Je mi ČTYŘICET

  AHOJ HOLKY, v prvé řadě přeji hezké VELIKONOČNÍ PONDĚLÍ.  na blogu jsem našla článek s názvem "je mi pětatřicet", tak jsem se ne...