středa 23. září 2015

Drogérka z Globusu ...

 

AHOJ, AHOJ,

 
 Vítám Vás u dnešního článku, který bude o neplánovaných nákupech drogerie v supermarketu Globus na Zličíně.

 
Objevila jsem jejich tamní kosmetiku Natuvell.

 
Zajímalo by mě, jestli tuto jejich řadu znáte a jestli ji máte ozkoušenou?

 
Vzala jsem si dva sprchové gely, které se cenou dají srovnat DM drogerii.

 
Nemohla jsem tam kokosový sprchový gel nechat.

 
Ani vanilkový nevoní vůbec špatně.

 
Uvidíme, jaké budou po použití.

 
Sprchový peeling mě nadchnul, nečekala jsem, že budou mít docela širokou škálu výrobků.
Našla jsem tam krémy na ruce, tělové krémy a i krémy na obličej. Samozřejmě tekutá mýdla na ruce jsou samozřejmostí a i pěny do koupele.

 
Tento peeling je tedy z limitované edice a voní po bílé broskvi.

 
Balení takové klasické, ale praktické.



Vlhčené ubrousky do kabelky mi právě došly, tak jsem sahla po těchto maličkých a zcela roztomiloučkých.
 

 
Jedná se opět o řadu Natuvell.

 
Jelikož mi dochází mycí gel na obličej, tak na doporučení blogerky jsem si vzala tento od Garnieru.

 
 
Jedná se tedy o mycí gel na obličej Garnier z řady Skin, kterou mám velice ráda.
 

 
Má pěkné balení a praktické dávkování.

 
I já jsem konečně narazila na Essence řadu nauti girl.

 
Mají celou řadu produktů.

 
Já jsem si vybrala tento lak na nehty v barvičce oranžové.

 
Lak má moc pěknou barvu a hodí se jak na léto tak i na podzim, který se k nám blíží mílovými kroky.

 
Mám ho v odstínu 03 Miss navy.



Tak to byly moje kosmetické nákupy v Globus supermarketu.
 

 
Co na ně říkáte.
 
Už se moc těším, až produkty otestuji.
 
 
Přeji Vám krásný a pohodový den.
 
papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 X.

AHOJ HOLKY,  krásné jarní odpoledne přeji, a moc vás vítám u nákupů.  Toto je prosím pěkně má první objednávka na Hebe. To, že tato značk...