pátek 7. srpna 2015

Vypotřebováno PODVANÁCTÉ..............

 

AHOJ, AHOJ,

 
 Přeji Vám krásný a pohodový den.
 
Dnes se opět vrhneme na spotřebováno.
 
Ano bez mučení se přiznávám, že toho bude opět hodně. :-)
 
 


 
Začneme produkty zleva:
 
Cien miniaturka z německého Lidlu, šampon byl fajn a plnil, co měl.
 
Balea šampon pro citlivou pokožku byl také prima, ale ten od Cienu byl lepší.
 
Balea lak na vlasy, který kupuji stále dokola, není špatný, není extra dobrý, ale já jsem si nějak na něj zvykla, takže dobré.




Má oblíbená partie, čili sprchové gely:

 Balea kiwi bylo super, krásně pěnilo, dobře vonělo. Prostě super.
 
Další Balea - limetka s aloe vera byla příjemná a ničím mě nepohoršila.
 
 
Přitom  Dermacol Irská káva byla naprosto BÁJEČNÁ, ÚŽASNÁ a už se těším, až si zvonu tento sprcháč pořídím.
 
Sprchový gel s vůní žlutého melou jsem si pořídila v Německu za necelé 1 EURO a byl moc dobrý, krásně voněl, pěnil, ale malinko vysušoval.
 

 
 
 
Avon gel pro intimní hygienu si kupuji stále dokola a z toho důvodu, že mi MOC VYHOVUJE.
 
 
 Pěna na holení, byla opravdu moc fajn. Více se dozvíte v samostatném článku ZDE.
 
 



Produkty na pleť:

Odličovač očí značky Ellie jsem pořídila v Teta drogerii a nebyl nic moc, spíš byl špatný. Nedopotřebovala jsem ho a více se o něm dozvíte v samostatném článku ZDE.
 
 
Krém na ruce od značky Essence jsem měla podruhé a nebyl vůbec špatný.
 
 
Pleťovou vodu od značky Vichy jsem měla poměrně dost dlouho. Jednalo se o miniaturu na cestování pro suchou pleť a byla dobrá.
 

 
 
 
 
Tělový krém Dermacol s vůní pistáciových ořechů byl naprosto báječný a MOHU VÁM HO RÁDA DOPORUČIT.
 
 Tělové máslo od značky Balea s vůní lískového oříšku bylo prima, krásně hydratovalo, dobře se vstřebávalo, ale docela rychle ubýval.
 
 
Freeman tělové mléko, které ve mě vzbuzovalo pocit léta, bylo naprosto skvělé. Více jsem o něm psala v samostatném článku ZDE.
 
 



Alverde fixátor make-upu byl moc prima, jen mi malinko vadila jeho květinová parfemace.
Více se dočtete v samostatné recenzi ZDE.
 
Sprej na nohy a do bot od Balea s vůní grepu nebyl nic moc, dost voněl chemicky a ani jsem ho nedopotřebovala.
 
 




Tělová kosmetika:

Skořicovo-jablečný peeling na tělo byl na prosto báječný, gelový a jemné částečky, které jsem více popsala v samostatné recenzi ZDE.
 
 
Mýdlo na ruce v dávkovači z německého Kauflandu s mlékem a medem bylo prima.

Deodoranty:
 
 

 
Letní doba s sebou nese i spotřebování více deodorantů. Balea pro dámy nebyla nic moc, ale pro muže byla parádní.  Dobře chránila, opravu nezanechávala barevné stopy na oblečení a vydržela mi celý den. Ano používala jsem pánský deodorant. Na doporučení jedné blogerky.

 
Zubní pasta je již takovou klasikou, tato nám prostě vyhovuje, co víc k ní dodat.
 
Šumivé tablety s minerály máme rádi, proto jsou tady nyní dvoje. Jedny z lékárny Fluide a jedny z DM drogerie Magnesium, oboje jsou na stejném základu a mohu vřele doporučit.

 
Suché krmení - alias granule pro naši kočičku od Furina Pro Plan byly super.
 
Vlhčené ubrousky z německého Aldi nestály za nic.
 
DM vlhčené ubrousky, které jsem nosila s sebou v kabelce byly prima.

 
Opět končíme vosky YC.



 
Tento Tarte tatin není zcela letní, ale mě moc voněl a osvědčil se mi.
 
Obsahuje teplé tony a koření, které já mám ráda.

 
Novinka Wild sea grass mě moc mile překvapila a klidně bych si pořídila i svíci.
 
Velmi příjemná a svěží vůně, která se hodí na jakékoliv pohodové období.

 
Mango vosk jsem ani nedopálila, byl tak intenzivní a nepříjemný, že bych si ho znovu nepořídila.
 
Byl příliš sladký a intenzivní.

 
Aloe water byl super, opravdu super příjemný vosk. Budu ráda, až znova na něj natrefím.

 
 
No a jsme konečně u konce, to bylo další spotřebováno, uff.
 
Budu ráda, za Vaše reakce, pakliže máte zkušenosti s produkty.
 
 
Krásný den přeji.
 
papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 XIII.

  AHOJ HOLKY,  hezký začátek, nového pracovního týdne přeji, zároveň a moc tě vítám u nákupů.  Začnu tedy narozeninovým dárkem pro DM., kter...