úterý 25. srpna 2015

Super rychlé nákupy Ikea ...

 

AHOJ, AHOJ,

 
 Vítám Vás u dnešního článku, který je o nákupech v IKEA Zličín.
 
V neděli před obědem jsme vyrazila na menší nákup a samozřejmě, že jsem podlehla a jsem ovce...

 
Ano jela jsme si tam primárně pro tyto bílé květináčky a tácky.

 
Prostě jsem se rozhodla, že je chci také a že si upravím a zkrášlím svůj kosmetický stoleček.

 
Tyto bílé krajkové kětičnáčky snad není třeba představovat, má je každá blogerky a YTB.

 
Jsou opravdu moc krásné a mají je v dolní patře v oddělení dekorací. Jeden mě vyšel na 49Kč.

 
Tento tácek jsem také viděla u hodně blogerek a moc se mi líbil a proto se stal mou kořistí.

 
Cena opět okolo 50-60Kč.

 
Sám manžel mě upozornil na svíčky a hned říkal, chceš nějakou svíčku, nelenila jsem a vzala si tuto jahodovou. Voní pěkně

 
Svíčka vyšla na krásných 25Kč.

 
Tento velký tác jsem tam nemohla nechat. V průměru má skoro 30cm a stál mě pouze 79Kč.

 
No řekněte, není to krása, bílé, čisté a krásné.

 
nyní vidíte, jak jsem si nově uspořádala a vyzdobila svůj kosmetický stoleček.

 
Menší tácek krásně poslouží na bižuterii a šperky .

 
A do květináčků jsem umístila moje kosmetické štětce.

 
Moc pěkné, alespoň mě se to moc líbí.

 
Ano, jsem ovce, jak jsem již zmiňovala, ale tomuto jsem celkem rok odolávala až jsem si řekla dost, chci je :-))

 
V Ikea jsme koupili ještě nějaké drobnosti, ale opravdu se musím pochválit, že jsme jí prolítli a za 15min jsme byli venku.
 
Sice jsem se tam chtěla naobědvat, ale vzdala jsem ty nekonečné fronty a dost špatnou zkušenost mám s Fast foodem u pokladen. Párek v rohlíků a zapečená bageta se nedala jíst, jednou jsem si kousla a vše vyhodila, opravdu dost nepoživatelné. O nápoji ani nemluvím.
 
 
 
Tak, to byly moje bílé nákupy v Ikea.
 
A co Vy si v Ikea kupujete?? Máte také květináčky??
 
 
Přeji krásný a pohodový den.
 
 
papa E.
 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze - Ziaja toner 👍 // Isana odličovač 👍👎

AHOJ HOLKY,  krásný PÁTEK přeji, a vítám Tě u dnešní rovnou dvojité recenze. Oba produkty jsou z Rossmanna, pořízeno na Rohlíku.  Začnu t...