pondělí 24. srpna 2015

Soutěž potřetí :-))

 
 

AHOJ, AHOJ,

 
PŘIPOMÍNÁM, ŽE PROBÍHÁ SOUTĚŽ......
 
 Vítám Vás u nového článku a dnes to bude soutěžní článek.
 
Chci Vám moc poděkovat za to, že čtete můj blog a že odběratelé mi stále přibývají.
 
 
 
 
O co budeme soutěžit??
 
Šampon Schauma pro objem zakoupený v Německu, opravdu mě věřte, že se jedná o naprosto jinou kvalitu, než se k nám dováží.

 
O sprchový gel s vůní pomeranče značky Radox.

 
O tělovou emulzi z limitované edice Balea.

 
O noční masku s heřmánkem značky Freeman.

 
O oční stíny značky Flormar.

 
Nebyla bych to já, kdyby tady nebyl vosk od YC a nyní je to Pink Dragon Fruit.

 
O báječný hydratační balzámek na rty Alverde.

 
O ramínko.

 
A o plážovou tašku od Avonu.

 
Taška má krásné růžové - letní barvičky a je dostatečně velká, že se s ní krásně sbalíte k vodě se všemi možnými proprietami.

 
PODMÍNKY SOUTĚŽE:
 
  • Sledovat můj blog Zde
  • Sledovat mě na FB Zde.
  • Sledovat mě můžete i na Instagramu Zde.
  • Do komentáře mi napište svůj e-mail a články, které máte rádi, které byste uvítali a které naopak jsou zbytečné.
Soutěž probíhá od 24.8.2015 do 31.8.2015.

 
Moc Vám držím palce moji milí.
 
papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

Je mi ČTYŘICET

  AHOJ HOLKY, v prvé řadě přeji hezké VELIKONOČNÍ PONDĚLÍ.  na blogu jsem našla článek s názvem "je mi pětatřicet", tak jsem se ne...