neděle 30. srpna 2015

Nové vosky YC

 

AHOJ, AHOJ,

 
 Moc Vás vítám u dnešního článku, který bude o nákupech vosků Yankee Candle.

 
V květinářství, kde si je kupuji mi manžel koupil i kytičku k pětiletému výročí svatby.

 
Z kytičky i vosků mám opravdu velikou radost.

 
Cappuccino truffle je vosk, který jsem viděla poprvé a voní nádherně sladce, jako skutečný čokoládový bonbon.



Honey blossom voní krásně po kytičkách a je v něm cítit i složka intenzivnějšího rázu a mě připomíná krásný parfém.
 

 
Vosk Levender snad není u mě třeba představovat. Levandulovou vůni prostě miluji a jistě nejsem jediná.

 
Red raspberry je krásná ovocná vůně s přírodním extraktem. Voní jako typické letní ovoce.



 
Beach holiday vosk jsme již měla a moc ráda se k němu vracím, navíc jde o novinku pro toto léto. Je to taková čistá a svěží vůně, prostě prázdniny na pláži.

 
 
Champaca blossom je příjemná květinová vůně, která je tak trochu jemná a svěží. 


 
Tak to byly moje nové vosky YC.



A jaké máte rádi Vy v letním období??
 


 
Já jím prostě nikdy nemohu odolat.

 
Vosky mám mnohem raději z toho důvodu, že můžete dle libosti střídat vůně. Třeba dle nálady či počasí.

 
Přeji krásný a pohodový den.
 
papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze - Ziaja toner 👍 // Isana odličovač 👍👎

AHOJ HOLKY,  krásný PÁTEK přeji, a vítám Tě u dnešní rovnou dvojité recenze. Oba produkty jsou z Rossmanna, pořízeno na Rohlíku.  Začnu t...