pondělí 10. srpna 2015

Nivea - zvláčňující denní krém

 
 

AHOJ, AHOJ,

 
 Vítám Vás u dnešního článečku a doufám, že se máte dobře.
 
 
 
Dneska se společně podíváme na mého momentálního "mazacího" favorita.

 
Jedná se tedy o Zvláčňující denní krém od značky Nivea.
 
Produkty od této značky nemám příliš vyzkoušené, asi proto, že mě obecně docela vadí taková ta klasická vůně modrého krému, ale tento krém mě opravdu mile překvapil.

 
Krém jsem si pořídila ve slevě v Teta drogerii, zaujal mě dobrou cenou a i balením.
 
 
 
Tak trochu to byla sázka do loterie, ale riskla jsem to.
 
Líbí se mi jednoduché balení, které vypadá tak čistě a příjemně.



 
Samotný krém je velice příjemný a mé pleti velmi sedí.

 
Konzistence není příliš hutná ani příliš řídká, taková spíše lehčí, ale při tom mi pleť krásně vyživí, hydratuje.



Musím říct, že mi tento krém docela srovnal šupinkatou pokožku, která se mi za poslední dva týdny vytvořila.
 


Jak říkám, sedí mi lehkou parfemací, strukturou a dělá mi pěknou pleť.

 
Vřele tento denní krém od Nivea doporučuji.
 
Je vhodný spíše na sušší až lehce mastnější pleť.


 
No a jaké máte zkušenosti se značkou Nivea VY??
 
Krásný a pohodový den přeji.
 
papa E.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 X.

AHOJ HOLKY,  krásné jarní odpoledne přeji, a moc vás vítám u nákupů.  Toto je prosím pěkně má první objednávka na Hebe. To, že tato značk...