sobota 22. srpna 2015

Moje letní líčení ...

 
 

AHOJ, AHOJ,

 
Vítám Vás u dnešního článku, kde Vám představím moje letní líčení, které nyní defacto denně používám.

 
Přes léto se líčím minimálně a používám tyto přípravky a kosmetické produkty.

 
Na pudr, bronzer a tvářenku používám tyto štětce Petra Lovely Hair M54 a M52.

 
Jsou naprosto skvělé, jak jsem již psala v samostatném článku o štětcích.

 
Jsou pěkně chlupaté, jemné a nepelichají.

 
OBOČÍ:

 
Obočí vyčešu kartáčkem a zafixuju světlým gelem na obočí od Alverde.

 
Barva mi zcela vyhovuje.

 
Kartáček je také docela prima.

 
Pravidelně obočí lehce dokreslím touto tužkou od Avonu.

 
Jedná se o světlou tužku na obočí, kterou mám již velice dlouho a je z ní nyní takový prcek.




KOREKTOR - NEDOKONALOSTI  :
 
 

 
Namísto korektoru již řadu let používám tento make-up v tyčince od Max Factor PAN STIC.

 
Mám ho v nejsvětlejším odstínu 12 True beige.

 
Korektor nanáším nyní prstem, dobře se mi s ním pracuje.

 
Má dobré krytí, nezalézá do vrásek a  dlouho vydrží.

 
OČNÍ STÍNY:

 
Nyní nejraději používám tyto krémové oční stíny Max Faxtor Excess Shimmer.

 
Mám je v krásném odstínu 20 Copper.

 
Jsou opravdu krémové a moc dobře se mi s nimi pracuje. Opět je nanáším prstem.

 
Mají krásnou béžovou barvičku s lehkým odleskem.



 
ŘASENKA:

 
V létě používám pravidelně hnědou řasenku, která není tolik tvrdá a výrazná, jako je černá.

 
Tato řasenka Avon Big Darling mi moc vyhovuje, krásně se mi s ní řasy zvýrazní.
Neslepuje, nezanechává obtisk a drží krásně celý den, jen jde maličko hůř odlíčit.

 
Lehce zahnutý kartáček mi velice vyhovuje.



PUDR:
 

 
Tento pudrový minerální make-up od Mary Kay mám ozkoušený a moc mi sedí. Toto je již mé třetí balení a jsem s ním velice spokojená.

 
Odstín Ivory 2 mi v létě krásně sedí.
 
Sjednotí mi pleť a zanechá ji pěkně hladkou. Navíc jde o sypký produkt, se kterým se mi dobře pracuje a výborně se zapracovává do pleti.

 
BRONZER:

 
 
Když jsem lehce opálená, tak používám na obličeje i tento bronzer.
 

 
Bronzerem zahřeji obličej a vykonturuji si jej.
 
Tento bronzer Essence v odstínu 02 Sunny krásně voní po kokosu a ve mě evokuje léto.
 
Nepráší a dobře se rozmazává, obecně ho mám moc ráda.



TVÁŘENKA:
 



Tváře rozzářím touto super tvářenkou od Dermacolu v odstínu 01.
 

 
Využívám i rozjasňovač, který nanáším pod obočí.



RTĚNKA:
 

 
Na rty nejraději používám rtěnku Rimmel v odstínu 180, která je krásně hydratační, a mě se moc líbí.

 
Je velice příjemná, není příliš výrazná, ale dá se navrstvit, což je výhoda.


 
A nyní se můžete podívat, jak vypadám po kompletním letním nalíčení.
 
Jen prosím omluvte fotky, nešlo mi to za nic na světě přiblížit.



 
Jde o opravdu u takové přirozené líčení, což je mým cílem. Kdo by na sebe v letních parnech chtěl patlat tuny líčidel.
 
 
Řasy jsou krásně zvýrazněné.



 
Rty jsou takové nude.


 
Jak je vidíte, tak ze shora nemám řasy nalíčené a jsou opravdu světlé.

 
Tak a to bylo moje líčení.
 
 
 

 
A co používáte Vy v létě?? Čím se nejraději líčíte??
 
Přeji Vám krásný a pohodový den.
 
 
papa E.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

Je mi ČTYŘICET

  AHOJ HOLKY, v prvé řadě přeji hezké VELIKONOČNÍ PONDĚLÍ.  na blogu jsem našla článek s názvem "je mi pětatřicet", tak jsem se ne...