středa 12. srpna 2015

Letní slevové nákupy Yves Rocher II.

 

AHOJ, AHOJ,

 
 Vítám Vás u dnešního článku, který již druhý v pořadí tohoto typu.
 
Jedná se o letní akci v Yves Rocher, která trvá od začátku do konce letních prázdnin.

 
K prvnímu nákupu jsem dostala tuto slevovou knížku, ve které jsou opravdu super slevičky a tipy.

 
Na tyto nákupy jsem použila dva slevové kupony, které byly 1+1 za zvýhodněnou cenu.

 
Tyto sprchové a koupelové gely jsou naprosto parádní. Dva kusy mě vyšly na krásných 219Kč.
Můžete si je libovolně kombinovat.
Mají: malina, ostružiny, kokos, pšenice.
Já si vybrala ryze letní vůně a to moji oblíbenou MALINU a OSTRUŽINU.

 
Moc krásné balení, které obsahuje 400ml produktu, vůně je naprosto fantastická, taková čistá a opravdová. Jen to dávkování se jim příliš nepovedlo.

 
Malinový sprchový a koupelový gel naprosto fantasticky voní a přijde mi, že bude i pěkně hustý.

 
Oba produkty jsou v kvalitě BIO.

 
Tyto dva šampony byly v podobné akci, jako sprchové gely čili 1+1 za výhodnou cenu.
 
Tyto dva šampony každý o objemu 300ml mě stály krásných 139Kč.

 
Mají cca šest druhů, na barvené, poškozené, mastné, suché, bez lesku a pro objem.
 
Mě nejvíce zaujal šampon pro podporu objemu.

 
Samotné balení se mi moc líbí a oproti sprchovým gelům má praktické dávkování. Šampony neobsahují silikony, parabeny ani barviva.

 
Šamponu pro podporu lesku vlasů jsem jednoznačně nemohla odolat.
Přijde mi, že lesk mým vlasům chybí asi nejvíce.
 

 
Šampon by měl dodat lesk a vitalitu, tak uvidíme.
Oba šampony voní příjemně, nijak výrazně.

 
A abych dostala do věrnostní kartičky čtvrté razítko k nákupu, tak jsem si na bystré upozornění paní prodavačky za 22Kč koupila tuto kokosovou sůl do koupele.

 
Chybí mi ještě jedno razítko - to znamená ještě jeden nákup nad 100Kč a dostanu nějaký dárek a nebo nějakou slevu na produkty, chystám se pro lak na nehty.

 
Tak to byly moje slevové nákupy.
Ty slevy mě zničí.
A co Vy také máte rádi slevy a co kosmetiku Yves Rocher?? Jaké s ní máte zkušenosti??
 
Přeji Vám krásný a pohodový den.
 
 
papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

BlendyGo3 - recenze bezdrátového mixéru

  AHOJ HOLKY,  přeji krásnou středu, a úvodem vás vítám u mé dnešní recenze. Představím vám mého nového pomocníka, kterým  je  BE...