neděle 2. srpna 2015

Letní akce v Yves Rocher I.


 

AHOJ, AHOJ,

 

Vítám Vás u dnešního článku a doufám, že se máte dobře.
 
Dnes to bude o letních nákupech, o slevových nákupech v prodejně Yves Rocher, který se nachází v OC Nový Smíchov, který má kousíček.
 






Sprcháče od YR mám velice ráda a nyní jsem využila akce 2+1 zdarma.
 

 
Ano, opět moje oblíbená levandule. Neodolala jsem výběru vůní a vzala si tento sprcháč s vůní levandule.

 
Jedná se tedy o sprchový gel s vůní levandule přímo z Provaence, voní krásně po skutečné levanduli, kterou znám přímo z Francie a už se těším až ho budu používat.

 
A tento sprchový gel s vůní Brazilské kávy jsem nemohla v prodejně nechat.
Již jednou jsem ho měla a je naprosto úžasný. Více se můžete dozvědět v samostatné recenzi ZDE.

 
Je to tedy sprcháč, který v sobě ukrývá krásnou vůni kávy a super hydrataci.

 
No a jelikož je léto, tak jsem nemohla opomenout ani svěží citrusovou vůní, tak proto jsem si koupila sprcháč s vůní mexických limetek.



Co mě na této kosmetice obecně moc těší, že je převážně přírodního charakteru a netestuje na zvířatech.
 

 
A díky jistým bloggerkám jsem se ji já zaměřila na novinkové produkty a tím byl i peeling.

 
Maliny miluji, jak jejich nezaměnitelnou vůni, tak jejich báječnou chuť, tak vůně z vanilky, maliny a borůvek byla naprosto a předem jasná.



Není to ryze peeling, jde o peelingový sprchový gel, ale já se ho zamýšlím používat primárně, jen jako peeling.
 



No a v levanduli pokračujeme.
 
 

 
V super letní slevě jsem si pořídila tento levandulový krém na nohy, který má krásné balení.

 
Jedná se tedy o balzám na nohy s vůní levandule, jak jinak :-)), který je navíc sympaticky dermatologicky testován.

 
No a posledním produktem, který jsem v letních slevách ulovila je hloubkově čistící maska na obličej.

 
Maska obsahuje výtažky z aloe vera a kyselina salicylovou, která by měla pleť vyhladit, prozářit a vyčisti. Inu uvidíme.



No a k nákupu jsem obdržela od milé paní prodavačky i letní šekovou knížku, která je skutečně plná výhod a obávám se, že pro pár výhod si ještě ráda zajdu.
 



Například pro tyto šampony...
 
 

 
....nebo pro tyto sprchové gely.

 
Umíte odolávat slevám a výhodným  nabídkám?



Moje letní nákupy v Yves Rocher.
 
Máte tuto značku rádi?? Doporučíte mi nějaké produkty??
 
Přeji krásný den.
 
papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

BlendyGo3 - recenze bezdrátového mixéru

  AHOJ HOLKY,  přeji krásnou středu, a úvodem vás vítám u mé dnešní recenze. Představím vám mého nového pomocníka, kterým  je  BE...