úterý 4. srpna 2015

Je libo levanduli ...

 

AHOJ, AHOJ,

 
 Přeji Vám krásný a pohodový den.
 
Dnes bude článek o mé oblíbené vůní a to o vůní LEVANDULOVÉ  :-))
 
Máte také tuto nezaměnitelnou vůni rádi??



V současné době vlastním tyto levandulové produkty.
 

 
Tuto svíčku ve skle jsem před časem pořídila v Teta Drogerii u nás U Anděla za krásných cca 130Kč.

 
Svíčka je poměrně velká, líbí se mi masivnější skleněné provedení, asi nejvíce  zavírání.

 
Jak vidíte, tak jí mám již dost vypálenou, takže i to je důkaz, že svíčka mi moc vyhovuje.
Ano, samozřejmě, že nevoní tak intenzivně, jako svíčky YC, ale voní moc příjemně.
Krásně nám provoní celý obývák a to máme docela velký prostor s otevřenými dveřmi.

 
Takže za mě tuto svíčku vřele doporučuji a můžete si vybrat i z jiných vůní.

 
Sprchové gely od značky Yves Rocher mám velice ráda. Mají pěkné balení, krásně voní a pění.
 
Tento sprchový gel voní jemně po levanduli a zanechá takový příjemný pocit na pokožce.

 
A jsme  u Vosku YC Levander.

 
Tento vosk mám velice ráda, vracím se k němu opakovaně, nyní ho mám nevypálený, v zásobě, trochu si ho šetřím.



Voní skutečně krásně po levanduli, pěkně provoní celý byt. Já vosky pálím během celého roku ve dvou aromalampičkách, které mám na komodě v obýváku a vosky rozděluji na čtvrtiny.
 
Přijde mi, že i docela slušně vydrží. :-))  mě vydrží více než 8h pálení.
 

 
No a posledním produktem s levandulí, který nyní mám je krém na chodidla od značky Yves Rocher.

 
Krém má krásné balení a moc příjemnou vůní.

 
Pěkně hydratuje, dobře se vstřebává a nožky zanechá pěkně hebké.

 
Tak ta to byl dnešní levandulový článek o mých produktech.
 
Levandule ve mě vzbuzuje pocit klidu, pohody a relaxu.
 
Máte také rádi levanduli??
 
Přeji krásný den.
 
papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze - Ziaja toner 👍 // Isana odličovač 👍👎

AHOJ HOLKY,  krásný PÁTEK přeji, a vítám Tě u dnešní rovnou dvojité recenze. Oba produkty jsou z Rossmanna, pořízeno na Rohlíku.  Začnu t...