sobota 1. srpna 2015

Je libo hydratační masku....

 
 

AHOJ, AHOJ,

 
Přeji Vám příjemný den, doufám, že si užíváte léta a sluníčka.

 
Nyní používám pleťovou masku od značky Yves Rocher, která je hydratační a moc příjemná.

 
Tato pleťová masky mi byla doporučena milou obsluhou v krámečku Yves Rocher v OC Nový Smíchov.
 
Jedná se tedy o HYDRATAČNÍ MASKU, která obsahuje výtažky z rostlinné mízy.
 
Pokožku skutečně zanechává svěží, projasněnou a vypnutou.




 
Konzistence je krémová a já, když si ji nanesu, tak mou pleť krásně hydratuje, vyživí a zjemní.
 
Klidně bych se nebála si ji nechat přes celou noc, protože maska by se jistě vsákla a pleť by naprosto báječně vyživila.

 
Jednoznačně tuto pleťovou masku MOHU JEN A JEN DOPORUČIT.
 
75ml stojí něco přes 120Kč.

 
Moje další oblíbená maska.
 
Budu ráda, když mi napíšete Vaše zkušenosti s touto kosmetickou značkou.
 
Přeji krásný den .
 
papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 XIII.

  AHOJ HOLKY,  hezký začátek, nového pracovního týdne přeji, zároveň a moc tě vítám u nákupů.  Začnu tedy narozeninovým dárkem pro DM., kter...