pátek 17. července 2015

Pistácie ukruté v malé tubičce ... :-))

 

AHOJ, AHOJ,

 
 Vítám Vás u dnešního článku, kde Vám chci představit můj pocit a zkušenosti s tímto tělovým krémem.
 

 
Jedná se tedy o Tělový krém DERMACOL AROMA RITUAL SICILSKÁ PISTÁCIE.
 
Ano, opravu voní po intenzivní vůní pistáciových ořechů.

 
Hydratuje krásně pokožku, výborně se vstřebává, má příjemnou, tak akorát konzistenci, báječně voní, ale né moc a dobře hydratuje a voní na těle celý den. Pokožku zanechá krásně hladkou a vyživenou.

 
Samotný krém je bílý, není ničím barvený, což také oceňuji.



Nějakou dobu jsem na tento krém koukala, až jsem si ho pořídila a opravdu  TOHO NELITUJI A MOHU VÁM HO JEN A JEN DOPORUČIT, jděte do něj. :-))
 
 



Toto tělové mléko mohu doporučit na jakýkoliv druh pokožky a můžete ho používat v jakoukoliv roční dobu.
 
No a co na tento produkt říkáte Vy?? Máte s ním zkušenosti nebo Vás oslovil??
 
Přeji pohodový den.
 
papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

Je mi ČTYŘICET

  AHOJ HOLKY, v prvé řadě přeji hezké VELIKONOČNÍ PONDĚLÍ.  na blogu jsem našla článek s názvem "je mi pětatřicet", tak jsem se ne...