úterý 14. července 2015

Oblíbené letní produkty ... dekorativka

 

AHOJ, AHOJ,

 
Dnes Vás vítám u nového článku, ve kterém se budu věnovat mým letním oblíbencům.
Je jasné, že v létě rádi používáme takové lehké a svěží přípravky.


 
 
Ano ani já jsem neodolala a pořídila si super rtěnku Cliniqe.

 
Má opravdu krásný obal a na rtech vypadá božsky navíc hodně hydratuje a poměrně dlouho vydrží.

 
Inu řekněte sami, jestli není krásná.



 
V německém Lidlu jsem si pořídila i BB krém v ostínu hell, což je ten světlejší odstín ze dvou.

 
BB krém mě mile překvapil, za tak málo peněz hodně muziky se  né tak často vidí.
 
Má příjemnou konzistenci a na pleti vydrží, ale nemůžete samozřejmě počítat s krytím ma-keupu a výdrží 20ti hodin.

 
Příjemné nanášení, dobrá pigmentace, občas je třeba ho zapudrovat :-))

 
Tvářenka Alverde z limitované edice je velice příjemná, dobře mletá a příliš - téměř vůbec nepráší, jen je na mě maličko více růžová.

 
Mám jí v odstínu 20 Rolli pink.

 
Ale její růžovost se dá dobře zapracovat a rozblendit po tvářích a líčkách.

 
A moje velká oblíbenkyně, tradá tvářenka opět z limitované edice Essence BRIT TEA.



Krásná růžičková tvářenka, která není jen tvářenkou, ale něčím víc.
 

 
 
Mám ji v odstínu Garden party, je dobře pigmentovaná, také moc nepráší a její světlejší části se dají použít dobře pro rozjasnění oblasti pod obočím.

 
Tak to byly moji oblíbenci letošního léta.

 
Budu ráda, za Vaše tipy na jiné dobré produkty.
 
Krásný den přeji.
 
 
papa E.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze- Huda beauty mascara

AHOJ HOLKY,  moc vás vítám u dnešní recenze. Tuto řasenku od HUDA BEUTY LEGIT LASHES   mám doma od loňska. Je to miniaturka, ale ...