sobota 11. července 2015

Oblíbenci za poslední dobu :-))

 
 

AHOJ, AHOJ,

 
Vítám Vás u další článku, kde se podíváme na mé oblíbence za poslední dobu. :-))
 
 





 
Tento krém od značky The Body Shop jsem dostala dárkem od své milé neteřinky.
 
Jedná se tedy o :
 
Kořeněné tělové mléko Red Musk . Tato vůně vzdoruje konvenci, smícháním kořeněného pižma s teplými tóny skořice a tabáku.
• Žádné květiny - jen tučná směs pižma a koření
Přitom osvěžující



 
Produkt má 250ml a má praktické dávkování pomocí pumpičky.


 
Balení se mi líbí a také se mi líbí nenásilná kořenitá vůně, která jde lehce do sladka.
 
Tělové mléko se dobře vstřebává a pěkně hydratuje, ale né jako máslo.




Dalšími oblíbenkyněmi jsou přípravky na rty.
 

 
Hodně za poslední dobu používám tuto rtěnku od Rimmelu.

 
Má krásnou nude fialovou barvičku.

 
Krásně voní a je dobře hydratační.

 
Mám ji v ostínu 180 Vintage Pink.

 
Avon rtěnka v klasické elegantním černém balení mě také nyní bere.

 
Jedná se o rtěnku s lehkými odlesky v odstínu Shimmer Peach.

 
Je taková nude - oranžová a na rtech vypadá velice neviditelně.

 
Je příjemná a hydratační.

 
Pigmentace ucházejicí.

 
Obarvený balzámek na rty od značky Catrice mám také ráda.

 
Je příjemný na rtech a pěkně rty hydratuje.

 
Opravdu jen lehce je zabarví.

 
I balení se mi zamlouvá.

 
Asi mým nejoblíbenějším produktem na rty za poslední dobu je tento lesk na rty od značky Sephora.

 
Jedná se o takový růžovoučký a příjemný lesk.

 
Je opravdu maličko zabarvený a samotný lesk je příjemný a s aplikátorkem se mi také dobře pracuje.

 
A i balení se mi moc líbí.

 
Tak, to byli moji oblíbenci za poslední dobu.
A jaké rtěnky máte nyní rádi Vy??

 
Přeji Vám krásný a pohodový den.
 
papa E.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze- Huda beauty mascara

AHOJ HOLKY,  moc vás vítám u dnešní recenze. Tuto řasenku od HUDA BEUTY LEGIT LASHES   mám doma od loňska. Je to miniaturka, ale ...