čtvrtek 2. července 2015

Oblíbenci poslední doby

 

AHOJ, AHOJ,

 
 Vítám Vás u dnešního článku, který je dnes o oblíbencích, kteří tady nějakou dobou nebyli.

 
Oči si často líčím těmito stíny z paletky UMA Nude. Která je dobře pigmentovaná, krom světlých odstínů a s bází stíny dobře drží. Nyní nosím hnědé  kouřové a decentní líčení.

 
Musím říct, že tato paletka mi opravdu moc a moc vyhovuje. Jsem s ní maximálně spokojena.

 
Tváře si konturuji tímto XL bronzerem Milani, který je na moje pleť vhodný a dobře se mi s ním pracuje a stínuje.

 
Srdíčková tvářenka je úžasná, jsem s ní moc spokojená.

 
Více jsem o ní psala v samostatném článku.

 
Bez fixátoru make-upu by to rozhodně nešlo a tento od značky Alverde, který mi velice vyhovuje. Make-up zafixuje dobře, jen mi příliš nevyhovuje ta jeho až přílišná květinová vůně.

 
Bez štětce bych si transparentní pudr nenanesla. Tento maličký štětec od essence jsem si moc oblíbila. Má jemné štětinky a dobře se mi s ním pracuje.

 
Tento make-up jsem si pořídila na veletrhu Interbeauty.
Jsem s ním velice spokojena. Barevně mi sedí, krásně sjednotí pleť, je dobře hydratační, na mojí pleti vydrží a a více jsem pospsala v samostatném článku.
 

 
No a když jsem u té hydratace, tak tady máme úžasnou rtěnku od Lorealu z limitované edice.

 
Samotná rtěnka nádherně voní, tu vůni jsem si okamžitě zamilovala, výborně hydratuje, sice příliš dlouho na rtech nevydrží, ale to jí odpouštím a má růžovo-nude barvičku, která mi prostě sedne.

 
No a to je vše, moji oblíbenci za poslední dobu.
 
 

 
A jaké produkty rádi používáte Vy nyní??
 
Přeji Vám krásný den.
 
papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

BlendyGo3 - recenze bezdrátového mixéru

  AHOJ HOLKY,  přeji krásnou středu, a úvodem vás vítám u mé dnešní recenze. Představím vám mého nového pomocníka, kterým  je  BE...