neděle 5. července 2015

Nej vazelína :-))

 

AHOJ, AHOJ,

 
Přeji Vám krásný a pohodový den.
 
Dnes bych Vám velice ráda představila mého dlouholetého pomocníka a tím je VAZELÍNA OD ZNAČKY MARY KAY.

 
Jedná se o vyzelínku nebo-li o vysoce hydratační krém z řady Saténové ruce.
Tento krém je vysoce hydratační a příjemný. Krásně voní, není mastný, dobře se vstřebává a krásně suchá místa vyživí a zjemní.

 
Tuto vazelínku používám již řad let a jsem s ní velice spokojená.
Jediná nevýhoda je, že si ji musíte objednat přes zástupce z Mary Kay, ale moje dobrá kamarádka dělá kosmetickou poradkyni, tak není problém.

 
Tato velikost je vzorkové balení a prodává se po 10ti kusech. Je vhodný na suché rty, lokty, paty či různé oděrky.
 
Musím říct, že jsem vazelím vyzkoušela opravdu hodně a tato jednoznačně vede.
Mohu Vám ji vřele doporučit.

 
Navíc malé praktické balení se Vám vejde i do té nejmenší kabelky.
 
A co říkáte na vazelíny Vy??
 
Přeji Vám pěkný den.
 
papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze - Ziaja toner 👍 // Isana odličovač 👍👎

AHOJ HOLKY,  krásný PÁTEK přeji, a vítám Tě u dnešní rovnou dvojité recenze. Oba produkty jsou z Rossmanna, pořízeno na Rohlíku.  Začnu t...