pátek 10. července 2015

Nákupy z DM drogerie.

 
 

AHOJ, AHOJ,

 
 Přeji krásný a pohodový den.
 
Dnes se posíváme na moje nákupy z DM drogerie.

 
Neodolala jsem tomuto retro obalu, ve kterém najdeme pleťový krém s vůní květin.

 
Již mám tento krém v krásném kovovém obalu druhý.

 
Jaké by to byly nákup, bez sprchových gelů...:-))

 
Ve slevě jsem si pořídila dermacol Aromaritual sprchový gel s černou třešní.

 
Krásné balení a naprosto úžasná osvěžující a poměrně i výrazná vůně.

 
Narazila jsem i na sprchový gel s vůní vodního melounu. Na balení není napsáno, že by se jednalo o limitovanou edici, ale já se domnívám, že to bude limitka pro toto léto. Vím, že mají i balzám na rty, ale já ho bohužel nesehnala. Sprcháč krásně voní, jistě se na něj podívejte.

 
Sprchový gel s vůní limetek a aloe vera jsem ještě nikdy neměla a tak ho ráda vyzkouším.

 
Objevila jsem i šampon na vlasy z limitované edice s vůní krásného sladkého tropického ananasu.

 
Voní opravdu krásně a i balení není zlé, ale dokázala bych si ho představit více atraktivnější, aby více zaujalo.

 
Manželovi jsem pořídila klasicky nějaké sprchové gely, toto máme nově a moc pěkně voní. Manžel je obecně z řadou Balea men spokojen.

 
A trocha té praktické části, uchoštoury a slipové vložky.

 
Tak to byly moje úlovky z DM drogerie. Musím říct, že jsem moc ráda za retro kovový pleťový krém a za melounový sprcháč a za ananasový šampon.
 
Máte také nějaké novinky doma??
 
Přeji pěkný den.
 
papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze - Ziaja toner 👍 // Isana odličovač 👍👎

AHOJ HOLKY,  krásný PÁTEK přeji, a vítám Tě u dnešní rovnou dvojité recenze. Oba produkty jsou z Rossmanna, pořízeno na Rohlíku.  Začnu t...