neděle 19. července 2015

Letní objednávka Avonu :-))

 

AHOJ, AHOJ,

 
 Vítám Vás u dnešního článečku, ve kterém se podíváme na moji letní objednávku z katalogu Avon.

 
Neodolala jsem a objednala jsem si EUD toilet vůní s letním osvěžujícím lehce parfemovaným sprejem. Vůně je to taková typicky letní, svěží a plná slunce.

 
Jedná se o vůní Avon Sunshine Kisa.

 
Řadu na péči o chodidla a o nohy mám obecně velice ráda, tato novinková sada s vůní ananasu mi nemohla chybět. Navíc na ní byla akce.

 
Sada obsahuje hydratační krém na chodidla, peeling na nohy a osvěžující sprej vše s krásnou vůní ananasu.
 

 
 Báze pod oční stíny je poměrně dost chválená, tak i já jsem si jí objednala, abych mohla posoudit.

 
Balení skleněné, báze je zabarvena tak tělově, nebo spíš vypadá, jako korektor.



Ale co mě moc mile překvapilo, je konzistence, která je tak akorát krémová, velice příjemná a zanechává sametový finiš.
 

 
Jelikož mi dochází moje současné mazadlo na celulitidní pokožku, tak jsem využila akce a objednala si toto z řady Solution.

 
Tento produkt slibuje pokožku bez dolíčků, hladší a jemnější vzhled a také lepší prokrvení, inu uvidíme. Kdysi jsem krém na pomerančovou kůru od Avonu měla a přišel mi dobrý.

 
Avon Luck for HIM je úžasná pánská vůně, o které jsem více psala v samostatném článku ZDE.

 
Tak, to byly moje letní nákupy.
 
No a jak prožíváte a užíváte léto Vy?
 
Přeji krásný den.
 
papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 X.

AHOJ HOLKY,  krásné jarní odpoledne přeji, a moc vás vítám u nákupů.  Toto je prosím pěkně má první objednávka na Hebe. To, že tato značk...