středa 15. července 2015

Letní drogérkové nákupy

 

AHOJ, AHOJ,

 
 Přeji Vám krásný a ničím nerušený den.
 
Dneska se s Vámi podělím o mé letní nákupy z DM drogerie. Musím říct, že jsem se malinko rozvášnila.

 
Vy víte, že maska Freeman mám ráda, až na jednu výjimku. Tato maska se mi líbila vzhledem a zaujaly mě bylinky.
 
 
 
Jedná se tedy o pleťovou noční masku na obličej s přírodními rostlinnými výtažky. Jen mě malinko zaráží, že obsah není oddělen do dvou částí, protože jistě není možné ji spotřebovat na jedno použití.
 

 
Tyto měsíčkové balzámky na rty mám již poněkolikáté a jsou naprosto báječné. Navíc dvoubalení je cenově výhodné.


 
Opět tady máme limitované edice Balea.

 
S peelingem určený na tělo od Balea mám dobrou zkušenost, tak jsem si pořídila i tento s mlékem a citronem. Voní krásně svěže a zrníčka se zdají příjemně hrubo-jemná. Na léto dle mého soudu ideální.

 
Vanilka a borůvky není u mě novinkou, mám již tělové mléko, které bylo prima. Toto je sprchový gel - sprchová emulze. Voní spíše po vanilce.

 
Objevila jsem i tyto dvě novinky, alespoň pro mě novinky.

 
Šampon na vlasy bez silikonů s vůní zeleného jablíčka. Moc příjemná a svěží vůně a líbí se mi i balení.

 
No a neodolala jsem ani vanilkovému laku na vlasy, opět limitovaná edice.

 
Dochází mi peeling na obličej a dala jsem Balea ještě šanci a kokosu jsem prostě nemohla odolat, protože já kokosové produkty mám velice ráda.

 
Tento peeling můžete použít, jako masku, jako peeling a i jako čistič obličeje. Nijak výrazně nevoní, je malinko zelenkavě zabarvený a zdá se dost krémový.

 
Kokosový deodorant .... ve mě to evokuje opravdové a typické léto. Vůně kokosu by mohla být pro někoho možná až moc silná.



Jistě jste si všimli, že já nekupuji dekorativní kosmetiku příliš často, asi je mi bližší ta pečující.
 
 

 
Úžasně růžovému až zářivému letnímu odstínu laku od Rimmelu Rita Ora jsem nemohla odolat.

 
Dermacol tvářenka spolu s rozjasňovačem je velice oblíbená a populární a já neodolala slevové akci.
 
Tento produkt jsem si pořídila za 199Kč.

 
Tvářenku mám v nejsvětlejším provedení a to je č.1.

 
Má pěkné praktické balení, které jde dobře otevírat a zavírat. Není prášivá a líbí se mi ten reliéf.

 
Co musím vychválit je ta báječná a máslovitá pigmentace. Pigmentovaná je opravdu dobře, takže pozor na to, abyste nevypadli, jako Marfuša :-))

 
 
Nezbytná součást nákupu: bavlněné odličovací tamponky, které si kupuji stále dokola, se kterými jsem spokojená. Nemám důvod měnit.

 
A co Vás v létě láká a co si kupujete Vy??
 
 
Krásný a pohodový den přeji.
 
papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze - Avon The Tranquility ritual face mask with Dead Sea Minerals

  AHOJ HOLKY,  přeji krásný den. Vítám tě u recenze na mou novou masku z mé oblíbené řady Avon Plane Spa - s minerály z Mrtvého moře - THE T...