neděle 26. července 2015

Koupelnoví oblíbenci.....





AHOJ, AHOJ,

 

Vítám Vás u dnešního článku, který se bude týkat mých koupelnových oblíbenců.
 
 

 
Nyní používám  tento báječný tělový krém od Balea.

 
Jedná se tedy o  Balea tělovou emulzi s mandlovým olejem přičemž olej obsahuje celých 40%, což je naprosto super, protože krásně hydratuje pokožku a  zanechává ji báječně hebkou a vláčnou.



Opravdu tuto tělovou emulzi mohu jen a jen doporučit.
 
 


A máme tady mého velkého vlasového oblíbence od značky Avon, šampon s Marockým a argonovým olejem, který si kuju stále dokola.................proč.................protože je opravdu báječný.
 
 
Krásně vlasy umyje, zvláční, vyživí, netřepí se po ně něm a získají krásný lesk.
 


Malinový sprchýč od Balea mám moc ráda. Protože to není takový ten klasický sprchýč, který mě pálí po holení, toto je první sprcháč, chterý, je velmi jemný a šetrný k pokožce. I po holení.
 
 

 
Velmi oceňuji jeho příjemnou a šetrnou konzistenci a strukturu, která nedráždí pokožku a krásně voní a hydratuje.

 
Navíc, podívejte se na to krásné balení. wau. :-))

 
Ano tyto produkty mi momentálně dělají velkou radost. ::-))
 
Jak jste na to Vy.
 
Přeji Vám krásný a pohodový den.
 
papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 XIII.

  AHOJ HOLKY,  hezký začátek, nového pracovního týdne přeji, zároveň a moc tě vítám u nákupů.  Začnu tedy narozeninovým dárkem pro DM., kter...