pátek 3. července 2015

Kočičí oči - řasenka Miss Sporty

 
 
 

AHOJ, AHOJ,

 
 Vítám Vás dnes u takové kratší recenze.
 
No a na co se zaměříme, na moji oblíbenou řasenku, kterou jsem si před časem pořídila v Teta drogerii.
 
 

 
Jedná se tedy o řasenku od značky Miss sporty s kočičím efektem.
 
Tato řasenka mě vyšla v plné ceně na neuvěřitelných 70Kč.
 
 
 


Na tuto řasenku jsem četla dobrou referenci a na základě ní jsem si ji také pořídila. Navíc e mi zamlouvá pěkné balení.
 

 
Toto je moje druhá řasenka od této značky. Musím říct, že s oběma jsem velice spokojená.

 
Kartáček má sice silikonový, ale Vy víte, že já raději preferuji ty klasické kartáčky, ale i umělé mi udělají pěkné řasy.
 
 
Kartáček je takový zahnutý až bych řekla konický, který mi řasy krásně pročeše, neslepuje, jako řasenka od Essence.

 
Jak jsem již psala, kartáček mi řasy krásně pročeše, natočí, zvýrazní mé přirozené řasy, neobtiskává se a drží celý dlouhý den.

 
Inu já jsem s touto řasenkou nadmíru spokojená, možná bych si troufla říct, že je lepší než ta od Essence.

 
Takto vypadá po 13ti hodinách na očích.
 
 
 
Takto vypadá líčení ráno.
 
 
 
 
 
Balení je také parádní, co na ni říkáte Vy??
 
 
No a jaké řasenky máte z drogerie rádi Vy??
 
Krásný den mějte.
 
papa E.
 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 X.

AHOJ HOLKY,  krásné jarní odpoledne přeji, a moc vás vítám u nákupů.  Toto je prosím pěkně má první objednávka na Hebe. To, že tato značk...