sobota 4. července 2015

A další nákupy...

 

AHOJ, AHOJ,

 
 Vítám Vás u dalších nákupů, které budou takové  nahodilé.
Po delší době tady máme i něco z Avonu

 
Pořídila jsem i toto tělové máslo s bambuckým africkým máslem, které jsem nikdy neměla, tak jsem na něj zvědavá.

 
Pořídila jsem si i tento vanilkový krém na ruce z řady naturals, který naprosto úžasně voní.

 
No a nebyla bych to já, kdybych si od Avonu neobjednala tento naprosto báječný odličovač očního make-upu. Více v samostatném článku.

 
Na doporučení jedné mé čtenářky Jany :-)) jsem si pořídila i tuto micelární vodu z řady Garnier Pure.

 
Tato voda slibuje, že pleť bude čistit, odličovat  a zmatňovat, což já příliš nepotřebuji, ale řadu Garnier pure mám ráda a věřím, že mi bude sedět.

 
XXL šampon Avon z řady Advance Techniques s marockým olejem jsem již měla a byla jsem s ním opravdu spokojená, proto jsem využila výhodné katalogové nabídky a vzala si toto 700ml balení.

 
A moje stálice maska z řady Avon Clearskin na boj proti černým tečkám, která je super.

 
Opět na doporučení mé čtenářky Jany jsem si pořídila BB krém od značky Yves Rocher.

 
Jedná se tedy o BB krém s ochranným faktorem SPF 20, což je naprosto super.
Tento BB krém je hydratační.



 
Mají  jediný odstín a to je tento.

 
Má lehký nažloutlý podton, ale to mě kupodivu, jako podzimnímu typu nevadí.

 
Má pěkné balení a také i praktické.
Krásně se s pletí spojí a uvidím, jak bude na pleti držet.

 
Jelikož mi v týdnu došly i kapky na oči, tak jsem si pořídila klasické oční kapky Ophtalmo-septonex.
 
 
Tak, to byly mé nákupy, za poslední dobu. A co pěkného či pro radost jste si pořídili Vy??
 
Přeji Vám krásný a pohodový den.
 
papa E.
 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

BlendyGo3 - recenze bezdrátového mixéru

  AHOJ HOLKY,  přeji krásnou středu, a úvodem vás vítám u mé dnešní recenze. Představím vám mého nového pomocníka, kterým  je  BE...