sobota 6. června 2015

Wish list 2015

 
 

AHOJ, AHOJ,

 
Přeji Vám krásný den, doufám, že se máte dobře. .-)
 
A je tady seznam "přání" pro letošní rok, čili pro rok 2015.
 
Samozřejmě je mým největším přáním, aby moje rodina a mý blízcí byli zdraví, šťastní a spokojení, aby se nám dařilo.
 
 
Jako loňský rok bych si přála pořídit novou kabelku Lonchamp.
 

 
Paletku očních stínů od kosmetické značky Inglot, kterou bych si libovolně namíchala.

 
Ráda bych jela na dovolenou do mého oblíbeného Chorvatska.

 
Mojí klasickou a oblíbenou vůní je Chanel Coco Modemoisele - absolutní top mezi mými vůněmi.

 
Nějaký fešný kalhotový kostýmek by mě také potěšil.



Klasické pouzdrové šaty nebo nějaké koktejlky by byly také parádní.
 

 
Přála bych si chodit pravidelně na kosmetiku, nejlépe do salonu Beauty Ermily.



Nějaké fešné hodinky od české značky PRIM by mi udělaly velikou radost. 
 
 
A nějaký výrobek od značky The Body Shop, ale obchůdek se otevírá tady u nás v OC Nový Smíchov, tak věřím, že se mi toto splní.
 
A jaké přání a touhy máte Vy??
 
Přeji Vám krásný a pohodový den.
 
 
papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#OBLÍBENCI za březen - march 2024

  AHOJ HOLKY, přeji krásný pátek a moc tě vítám u mých oblíbenců za březen, což je nejen první jarní měsíc, ale taky můj narozen...