úterý 30. června 2015

Vůně letních prázdnin a dovolené ukrytá v lahvičce...:-))

 
 

AHOJ, AHOJ,

 
Dnes se podíváme na zoubek naprosto úžasné vůni tělového krému od značky Freeman, kterou mám ráda.

 
Jedná se tedy o zpěňující tělové mléko, jak jinak u mě než s kokosem a guavou.
 
Tělové mléko opravdu krásně voní, tak letně a prázdninově.
 
 



 
Má krásné růžové balení a praktický aplikátor. Což oceňuji.

 
Naprosto úžasně voní, mě se v této vůni najednou promítnou moje dětské tábory, letní dovolené u moře a celkově léto, které jsem, jako studentka trávila zábavou a hrou.

 
Konzistence je malinko tekutější, ale velice dobře se vstřebává a moc dobře hydratuje.
Balení má 400ml.

 
A co ve Vás vzbuzuje pocit léta a prázdnin??
 
Krásný a pohodový den Vám přeji.
 
papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze - Ziaja toner 👍 // Isana odličovač 👍👎

AHOJ HOLKY,  krásný PÁTEK přeji, a vítám Tě u dnešní rovnou dvojité recenze. Oba produkty jsou z Rossmanna, pořízeno na Rohlíku.  Začnu t...